Zacznijmy od nowa




Długo mnie tu nie było. Bardzo długo. Dużo się działo przez ten czas. Dużo się zmieniło, ale przede wszystkim ja się zmieniłam. Dużo do mnie dotarło, zmieniły się moje poglądy, zamknęłam pewne etapy w swoim życiu i zaczęłam nowe.


Od września zmieniam szkołę, zaczynam technikum. Poznam nowe osoby. Kiedyś bym się tego bała. Ogarnięta byłabym paniką. Znając dawną siebie, codziennie stres bardziej by we mnie narastał. Znów stawałabym się tą zbyt zamyśloną, smutną sobą bez wiary w siebie. Patrząc teraz na to, że wrzesień zbliża się coraz szybciej i porównując mnie przed gimnazjum, a technikum jestem szczerze z siebie dumna, że poczyniłam takie postępy ze swoją osobom.

Ten post nie jest zakończeniem mojej działalności w sieci, wręcz przeciwnie to jest jej początek. Zaczynam wszystko od nowa. Zaczynam wszystko inaczej bo jestem szczęśliwa.


Komentarze

Prześlij komentarz