Blogilly: Starcie blogerów | Trzecia edycja spotkania



11 marca kolejna data z dopiskiem na małej karteczce w słoiczku wspomnień z 2017 roku. Właśnie wtedy miałam przyjemność spotkań się z uczestniczkami trzeciej edycji spotkań Blogilly!




Blogilly: Starcie blogerów!


Właśnie pod taką nazwą odbyło się ostatnie spotkanie, w którym wzięło udział 11 blogujących kobiet, nieważna jest tematyka, wiek czy styl pisania ważna jest ta sama pasja-blogowanie. Całość odbyła się w uroczej, małej kawiarence Pod Granatami nie w Bydgoskiej, a Toruńskiej. W punkt 12 rozpoczęłyśmy zabawę! Po długotrwałej bitwie wyłoniłyśmy 3 zwyciężczynie:
1 miejsce - Magdalena Szczęśniakhttp://kartkazpasja.com/
2 miejsce - Katarzyna Piasecka http://blekitnypamietnik.blogspot.com/
3 miejsce - Elwira Charmuszkohttp://spiked-soul.blogspot.com/



Miałyśmy przyjemność gościć takie blogerki jak:



Po stoczonej walce, uzupełnieniu braków, rozpoczęłyśmy pogaduszki przy kawie i ciachu! Nie zabrakło śmiania się, doradzania, poważnych rozmów i tych luźniejszych. Nie zabrakło także małych upominków, która większość przygotowała po to, by się nawzajem nimi obdarować. Jak zwykle po skończeniu miałam chwilę, w których rozmyślałam, co mogę jeszcze zrobić w kierunku bloga. Kochane dajecie mi takiej mocy jak nikt! Ogromnie wam za to dziękuję, a szczególnie Księżycovej za współorganizowanie spotkania! Dziękuję kochana, że mogę z Tobą pracować, to czysta przyjemność!


Nie mogę zapomnieć, aby chociaż w kilku słowach nie zachęcić was do zatrzymania się w Toruniu na ulicy Lelewela 33 na kubek relaksacyjnej, skłaniającej do refleksji kawy, ponieważ tamtejsza kawiarnia na pewno u was takie u was wywoła. I mimo iż sama nie bywam w kawiarniach zbyt często, a lubię je zarówno tak, jak i odkrywać nowe miejsca wiem, że tam zatrzymam się tam ponownie.



Wspaniałe niezapomniane 3 godziny w przemiły, pozytywnym i motywującym towarzystwie. Mam nadzieję, że wszystkie widzimy się już wkrótce na kolejnej edycji Blogilly!



Komentarze

  1. Patrycja dziękuję za wspaniałe spotkanie <3 Fantastycznie się bawiłam w Waszym towarzystwie. To czego doświadczyłam i ta góra pozytywnych emocji dodały mi skrzydeł. Potrzebowałam tego. Z niecierpliwością czekam na kolejne spotkanie Blogilly :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz