Piękna cera | Iva Natura


Piękna zadbana cera to marzenie każdej kobiety niezależnie od wieku. Niestety nie każdej jest to dane. Napotykamy się z wieloma problemami, czy to trądzik, czy inne okrucieństwo. Można powiedzieć, że mam już duże doświadczenia z walką trądzikiem. Zażywałam wiele leków, maści i innych cudotwórczych preparatów.
W końcu moje problemy stały się miej widoczne i delikatniejsze. Jednak gdy teraz coś niecoś się pojawi, muszę być przygotowana, ponieważ nie chcę, aby mój koszmar wcześniejszych lat powrócił.



W mojej dotychczasowej pielęgnacji najważniejszymi produktami były peeling i krem nawilżający, ale nadal mojej skórze brakowało dopełnienia. Maseczki, które używałam dawały mi ukojenie, tylko na chwilę. Znalazłam ją! Czarną maskę firmy Iva natura wykonaną z ekstraktów przytuli czepnej, która jest spełnieniem moich skrytych marzeń. Perfekcyjne rozświetlenie skóry i wygładzenie. Maseczka daje uczucie świeżości i nawilżenia. Nie podrażnia, a jej zapach zachęca do stosowania. Konsystencja jest dużym plusem, ponieważ ułatwia aplikacje na twarz (nie spływa, ale nie jest też tak gęsta, aby nie można było jej nałożyć). Produkt wykonany jest z naturalnych składników, które w większości pochodzą z równinnych terenów prowincji Diyarbakır. Wielką zaletą takiego produktu jest to, że nie jest testowany na zwierzętach. Polecam Czarną maskę firmy Iva Natura.



Komentarze

  1. Jeszcze jej nie używałam, ale po tym poście chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O nareszcie notka. Ciekawi mnie ta maseczka. Być może kiedyś przetestuję, bo uwielbiam maseczki.

    https://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz