Spotkanie blogerek w Bydgoszczy | Druga edycja | 10.12.16


Przyznam, że było to dla mnie duże wyzwanie. Czy dam rade? Będę umiała mówić przed większym gronem? Czy wykaże się i nie zawiodę? Odważyłam się. I jestem z siebie dumna! Tak, jestem dumna.





Dnia 10 grudnia tego roku odbyła się 2 edycja ''Spotkania blogerek z Księżycovą i Slaguu''. Współorganizowałam wraz z Księżycovą spotkanie dla 13 blogujących, niezwykłych kobiet. Miło było spotkać znane już twarze (z pierwszej edycji) i poznać nowe! Po szybkim przywitaniu w kawiarni Strefa przeszliśmy do luźnego wykładu dotyczącego platformy Reach a blogger, który przedstawili nam dwaj panowie- Piotra Łokuciejewskiego oraz Adama Sułkowskiego. Opowiedzieli nam o ich platformie, czym się zajmują oraz zachęcili do połączenia naszej pasji z zarabianiem.



Po rozdaniu kawy jedna z uczestniczek Krysia Polek przedstawiła swój wykład na temat kreatywności pod tytułem „W poszukiwaniu kreatywności – niezbędnik blogera” Był to tak niesamowite uczucie słuchać Krysi, że nie mogłam się nadziwić jakiej wielkiej motywacji nabrałam z tego spotkania. Po tym cudownym przeżyciu przeszłyśmy do wymiany książkę, a następnie do mini konkursu sponsorowanego przez firmę Dante Bow Tie. Wreszcie nastąpił czas luźnych pogaduszek, czyli to,
co my dziewczyny lubimy najbardziej! Każda z nas krótko powiedziała coś na swój temat i bloga.





Uczestniczkami były:

Milena Marchlewska - Księżycova

Krystyna Polek - Twardo na ziemi miękko w chmurach

Martyna Cysewska - m-artyna


Kamila Warczak - Camesss

Magdalena Szczęśniak - Kartka z pasją

Katarzyna Krawczyk - Never ending make up

Elwira Charmuszko - Spiked-soul

Weronika Durszewicz - Wersquu

Katarzyna Piasecka - Błękitny pamiętnik

Ewa Kalina - Ewa Kalina

Klaudia Krużycka - Shiny Beauty

Patrycja Kłodzińska - Kiudlis







Sponsorzy:

Equilibra

Dante Bow Tie

MYSTERIOUS

JOICO

Mexmo

Iva Natura


PUBLICAT S.A.


Każda z was wniosła coś do spotkania, mam nadzieje, że widzimy się na następnych! Dziękuję!



Zdjęcia nie są mojego autorstwa, dziękuję dziewczynom, że mogłam z nich skorzystać :)

Komentarze

  1. Nie byłam nigdy w Bydgoszczy ;) W przyszłym roku czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje, ponieważ również byłam organizatorką spotkania blogerek w Poznaniu i wiem ile to kosztuje pracy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje bardzo za cudowne spotkanie :) Oczywiście oczekuje na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz