Hybrydy | Victoria Vynn


Ostatnio opanowały świat. Coraz więcej o nich słyszymy. Zwolennicy i przeciwnicy. Więc i my postanowiłyśmy spróbować.
Szaleństwo hybryd zawojowało cały świat. Piękne paznokcie na długi czas były marzeniem każdej z nas, a teraz jest to możliwe. Efekt syrenki czy lustrzany jest już znany większości, ja wraz z Księżycovą spróbowałyśmy czegoś innego. Sweterki, które kojarzą nam się z jesienią, uwieczniłyśmy na paznokciach.




Od firmy otrzymałyśmy bazę, top, oraz 5 kolorów: numer 121-Stand By Me, numer 122-Pearly Mauve, numer: 123-Desert Kiss, numer: 124-Blue Cloud oraz numer 125-Khaki Path,
Ja zdecydowałam się na zieleń oraz śliwkę, czyli numerki 122 i 125.




Baza bardzo dobrze się nakłada, szybko zastyga, idealnie zwiększa przyczepność lakieru. Top dobrze nabłyszcza nasze paznokcie. Ma znakomitą konsystencję i dzięki temu bardzo łatwo i szybko można zaaplikować go na paznokcie.



Odcienie lakierów są piękne, nie trzeba nakładać wielu warstw, zaledwie 2. Dzięki gęstej konsystencji można tworzyć wiele wzorów. Lakiery są pierwszorzędne dla początkujących i profesjonalistów.



Jestem bardzo zadowolona z tych produktów i polecam produkty firmy Victoria Vynn.




Komentarze

  1. Ja osobiście jeszcze nie maluję paznokci ale może kupię je komuś w prezencie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo faknie zrobione zdjecia. Pelen profesjonalizm. Co do hybryd to tak sie sklda ze dzisiaj sobie robie. I mam w planie zakupienie calego zestawu i moze będę skłonna zamówić kolory hybryd zbtej firmy. Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. przeczytałam i jestem bardzo pod wrażeniem tych lakierów, są pięknie nałożone i pięknie wyglądają. Moim zdaniem dobrze że te odcienie kupiłyście.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz