Eveline


Do codziennego makijażu nie używam całej zawartości mojej kosmetyczki, zazwyczaj jest to tusz, podkład, lubię też zadbać o wygląd swoich dłoni i dlatego używam lakierów firmy Eveline, by podkreślić ich delikatność.

Podkład Eveline. Przyznam, że jak na razie moja przygoda z fluidem jest bardzo krótka, ale szczerze powiem, że jest lepszy od jego poprzednika. Perfekcyjnie łączy się ze skórą, zakrywa niedoskonałości i rozświetla naszą skórę bez uczucia maski.

Tusz powinien sprawiać, że nasze oczy będą bardziej widoczne, powiększone i podkreślone. Uważam, że ten produkt jest odpowiedni, dobra konsystencja, szczoteczka ma odpowiedni kształt, dzięki czemu aplikacja produktu jest łatwa.


Lakiery, każda kobieta lubi mieć piękne, długie i zadbane paznokcie, idealnym sposobem na ich podkreślenie są właśnie one. Przetestowałam przedstawione poniżej i jestem nimi zachwycona, szybko wysychają, nie mażą się, gładka i dobrze skoncentrowana masa pozwala na komfortową aplikację, bez zabrudzeń.


Usta kobiety to jej wielki atut. Dobrze podkreślone dodają tyle uroku, że nie trzeba nic więcej. Perfekcyjnym produktem do tego jest błyszczyk. Kolor 433 nadaje lekkiego połysku, optycznie powiększa usta, wypełnienia, nie wysusza oraz sprawia, że są delikatne.


Mimo że lato się skończyło, to przyda mi się w przyszłym sezonie. Mowa tu o spreju do opalania. Zdążyłam jednak go użyć i stwierdzam, że zapewnia ochronę oraz piękną opaleniznę. Wielkim plusem jest to, że nie jest on w kremie, a w mgiełce.


Zabieg z algami. Nie byłabym sobą, gdybym nie próbowałam takich rzeczy. Dzięki takiemu działaniu nasze stopy pozbędą się martwego naskórka, szorstkiej skóry, staną się miękkie, delikatne, oczyszczone, nawilżone i wygładzone. Z tego produktu jestem zadowolona w stu procentach. Polecam go każdej! 

Na koniec kilka słów o kremie do depilacji. Moja pierwsza przygoda z czymś takim. Jestem zadowolona. Technologia fotodepilacji kosmetycznej
• usuwa zbędne owłosienie
• spowalnia jego odrost
• osłabia mieszki włosowe
• usuwa nawet najkrótsze włoski
• ogranicza częstotliwość depilacji
• wygładza
• nawilża skórę
• koi i łagodzi podrażnienia


Eveline:
''POPRZEZ STRONĘ EVELINE POLSKA ZAJMUJEMY SIĘ SPRZEDAŻĄ PRODUKTÓW PIELĘGNACYJNYCH I DO MAKIJAŻU PRODUKOWANYCH PRZEZ EVELINE COSMETICS - WIODACĄ FIRMĘ KOSMETYCZNĄ ZARÓWNO W POLSCE, JAK I NA ŚWIECIE.
Kluczem do pielęgnacji urody jest odpowiedni dobór kosmetyków. Produkty sygnowane marką Eveline Cosmetics spełniają różnorodne potrzeby wszystkich kobiet.''

Wyczekujcie całego mojego makijażu z użyciem tych produktów! 











Komentarze

  1. czekam na makijaż ;-)

    http://kamilaocieczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam lakiery tej firmy, są świetne :D

    Zapraszam na mojego bloga! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz