Tea flavor| Dwie kropki




 Uwielbiam pić ciepły napar z bliską osoba i rozmawiać. Otulona parą która lekko osiada na okularach, mogę rozmawiać godzinami. Jestem zwolenniczką zwykłej herbaty jednak w chłodniejsze dni wolę napić się czegoś innego, ostatnio w taki dzień spróbowałam herbatę firmy Dwie kropki
''.niepostrzeżenie można przywiązać się kubkiem wspólnie wypitej herbaty.''







Nie jestem wielkim smakoszem herbat, ale lubię próbować nowości. Smak mojego ostatniego wyzwania to: zielona Yunnan jaśminowa. Niestety trochę zawiodłam się na nim, nie przypadł mi do gustu i nie przypominał mi jaśminu, jednak zapach herbaty mnie zachwycił, który rozchodził się po całym salonie.


Urocze, czarne opakowanie ze wstążką w białe kropki nadaje elegancji i nada się na prezent bez dodatkowego pakowania. Firma Dwie Kropki produkuje także zaproszenia na herbatę, planery i notesy.




Mnie herbata nie zasmakowała jednak spróbujcie jej sami i podzielcie się swoim zdaniem :)







Komentarze

  1. No właśnie, czas najwyższy wybrać się do jakiejś kawiarni na herbatę! Genialny post <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz