To nie jest dieta. Pokonaj swojego potwora!


Większość z nas ma kompleksy z powodu niedoskonałości. W obecnych czasach możemy zmienić wszystko. Wygląd twarzy, kształty rożnych partii ciała. Większość ma parę kilogramów za dużo albo chciałaby zacząć zdrowiej żyć, poukładać sobie w głowie. Często myślimy, że jest to trudne. Anna ''Wilczo Głodna'' Gruszczyńska chcę podzielić się z nami jak pokonać swojego potwora!




''Wilczo Głodna'' wyciąga do nas rękę trzymając książkę pt.: ''To nie jest dieta. Pokonaj swojego potwora'' która jest 30 dniowym wyzwaniem. Dzięki niej mamy nauczyć żyć zdrowiej, ćwiczyć, cieszyć się życiem. Cała treść jest oparta na doświadczeniu autorki z jej wieku nastoletniego. Na samym wstępie mówi nam o tym w co możemy osiągnąć,  jakie potwory zwalczyć, przeszkody jakie pokonamy i czego się nauczymy.



Nauczysz się:

  • Właściwie się odżywiać,
  • Regularnie się odżywiać,
  • Stawiać czoła wyzwaniom, 


Pokonasz i zwalczysz potwory takie jak:
  • Twoje przeszkody,
  • Twoje obawy,
  • Obżartus,
  • Podjadkus,
  • Wymówkus,
  • Lenius,

Osiągniesz:
  • Jeden rozmiar w dół.

Na każdy dzień masz przygotowane zadania za które przyznajesz sobie punkty, są różne i na pewno się nie zanudzisz wręcz przeciwnie, będziesz dobrze się bawić tak jak informuje nas także autorka ''BĘDZIE FUN! OBIECUJĘ.''. Ja zaczynam swoją przygodę i mam nadzieje, że ty także! Czy nam się uda ? Mam nadzieje, że tak! I Tobie życzę  Powodzenia!


Post napisany ze współpracy z wydawnictwem SQN  i blogerką Księżycova. Książkę możecie kupić tu-klik






Komentarze

  1. Świetny post! Widać, że wciąż się rozwijasz i z każdym postem zaskakujesz coraz bardziej! Życzę wytrwałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super porady, książka zapewne też! :)
    Zapraszam na nowy wpis http://werablogerkaa.blogspot.com/2016/07/atut-kazdej-kobiety-2.html#more

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post !
    Obserwuje i zapraszam do siebie
    www.wedlugliska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam już dużo o tej książce! <3
    Wydaje się rzeczywiście fajna.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za tak dobrą opinię o mojej książce. Jestem zaszczycona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna książka, akurat dla ludzi z kompleksami! Ciekawa recenzja, na pewno sobie kupię!
    outdisturb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio coraz częściej słyszę o tej książce
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa propozycja ;p Śmieszna ;)
    Fajnie że o tym napisałaś ;D
    Obserwuję :)
    Zapraszam do mnie anitabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietnie wygladacie <3
    Od dawna zastanawiam sie nad kupnem tej ksiazki i chyba wreszcie ja zamowie musze jednak znalezc ksiegarnie internetowa ktora wysle mi ksiazke bo z tym czesto mam problem wysylaja tylko na terenie Polski :/
    Przepiekne zdjecia! Powodzenia w utracie centymetrow! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz