Czechy-Paraga


Moi największym marzeniem jest zwiedzanie świata, niekończąca się lista wypisanych państw oraz miast które chciałabym odwiedzić. Na samym szczycie góruje New York, większości pewnie to nie zdziwi bo jest to jedno z najchętniej odwiedzanych miast świata. Dziś jednak chciałabym abyście wybrali się ze mną na podróż do naszych północno-wschodnich sąsiadów Czech. Największym miastem zarówno i stolica jest Praga w której miałam przyjemność być. Czy to miasto wywarło na mnie wrażenie? Czy jestem zadowolona? Jakie ceny są w Pradze oraz więcej! Zapraszam!



Po podróży i do dotarciu do hotelu Pramen zjedliśmy kolację i się zakwaterowaliśmy. Mieliśmy ogromne szczęście ponieważ mieliśmy pokój na ostatnim piętrz czyli 13 przez co mieliśmy piękny widok. Szybki rozpakunek i chwila na odpoczynek, ruszyliśmy autokarem do Krzyżykowych fontann. Genialne uczucie i widok które polecam wszystkim. Byłam mile zaskoczona, że przybycie goście zostali przywitani po Czesku, Niemiecku, Rosyjsku, Angielsku oraz Polsku. Godzinny spacer po oświetlonej Pradze. 


Śniadanie godzina 8.00 Ruszyliśmy na miasto z wielką chęcią zwiedzania, pełni energii! Zwiedzamy takie miejsca jak:




  • Zamek na Hradczanach 
  • Katedra św. Wita
  • Most Karola,
  • Stare Miasto,
  • Plac Wacława
  • Pomnik Franza Kafki

  • Brama Prochowa
  • Pałac Waldstein
  • Sikająca rzeźba 
  • Główny dworzec kolejowy w Pradze
  • Krzyżykowe fontanny

Ceny w Pradze myślę, że są dość wysoki jednak pamiętajmy, że jest to stolica, przecież w Warszawie też są wyższe ceny niż w jakimkolwiek innym mniejszym mieście.
Czy wywarło na mnie wrażenie? Tak bardzo mi się podoba, ma wiele piękny zakątków, jedynym zawodem z jakim się spotkałam w Pradze był to Most Karola, jednak jestem bardzo zadowolona.






Komentarze

  1. Piękne miasto. Chyba będziemy w Pradze w sierpniu. Wiemy już co zobaczyć.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam w Pradze :) Hostel nam taki dali, że okna się nie zamykały XDD
    http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Nominowałam Cię do LBA! Więcej informacji ---> http://styleofnikki.blogspot.com/2016/07/lba-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam w Czechach - piękny kraj! Super relacja ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz