Jak łatwo odżywić włosy ?


Jak dobrze zadbać dobrze o włosy?
Kupować najdroższe kosmetyki do pielęgnacji ? Mieć wszystkie odżywki i najlepsze szampony? Otóż nie ! Ostatnio miałam możliwość zakupu 2 odżywek z Avonu w wersji:


Smooth as silk- Kuracja ''Gładkość jedwabiu'' do włosów trudnych do ułożenia.


Gładkość jedwabiu w 100% sprawia się jednak co do układania mam małe zastrzeżenia, ponieważ nie zauważyłam różnicy. Włosy bardzo dobrze się rozczesują, z czym mam problem. Są bardzo miękkie i przy
przyjemne oraz bardzo dobrze pachną.

Daily shine- suche i zniszczone końcówki do każdego rodzaju włosów
Chyba bardziej przypadła mi do gustu. Ostatnimi czasy moje włosy bardzo szybko się niszczą, a dzięki jednej aplikacji dziennie wróciły do swojej formy i znów są piękne, zdrowe jak przystało !

Odzywki bardzo milo mnie zakończyły i naprawdę przydały mi się do ''renowacji'' moich włosów. Mogę wam je z czystym sumieniem polecić, ponieważ ich cena nie jest wysoko i każdy ma możliwość zakupu.

Post nie był sponsorowany.





Komentarze

  1. Tych produktów nie stosowałam, jednak z włosami przeszłam dużo poprzez rozjaśnianie ścinanie i farbowanie i najlepszym rozwiązaniem jest najzwyklejszy szampon dziecięcy bambino, duck albo coś w tym stylu i odpowiednia maska do włosów. Ja używam Kallosa Bananowej i Aloesowej. Szampon nie ma posiadać specjalnych "zdolności" typu na objętość, wygładzający itd. Szampon ma za zadanie dobrze skórę głowy umyć, dopiero odżywka ma spełniać te wszystkie zadania :)
    Taka opinia z mojej strony, ale mam nadzieję że Tobie produkty posłużą długo :)

    shannovlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Daily shine stosowałam, niestety nie dostrzegłam efektów , ale jeśli Tobie odpowiada to super !

    OdpowiedzUsuń
  3. Również z Avonu stosowałam odżywki do włosów, tyle że inne. Spisały się doskonale! :)
    Zapraszam do siebie http://werablogerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Postów o pielęgnacji włosów nigdy za wiele. Myślę ze przydają się każdemu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj nasze włosy potrzebują odżywienia :) Ty na pewno nam w tym pomogłaś pisząc ten post :* Bardzo lubimy takie wpisy dotyczące pielęgnacji ^^ Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo, mi się chyba bardziej przyda daily shine, moje włosy są niestety trochu zniszczone, więc myślę, że ta odżywka byłaby dla mnie świetna. Jeśli uda mi się je "zlokalizować", na pewno kupię na spróbowanie :D!
    Bardzo fajny post!
    PS. Tak jakoś rzuciło mi się w oczy na początku posta - mała rada, nie robimy spacji przed znakami interpunkcyjnymi!
    http://shiirox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze wiedzieć o takich produktach, moje włosy potrzebują ratunku, więc pewnie wypróbuje je <3
    zapraszam do siebie|: http://kerolweber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Rownież polecam te produkty innym, są bardzo przydatne i dają super efekty :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nigdy nie miałam okazji zamawiać z Avon, ale słyszałam wiele pozytywnych komentarzy.. Może skuszę się na te produkty :)

    https://rougeper.blogspot.com/
    jesli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj.. odwdzięczę się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie stosowałam, ale przydałoby mi się odżywić trochę kudełki :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie stosowałam tych produktów. Ale od dłuższego czasu stosuję olej kokosowy i jestem strasznie zadowolona. Moje włosy odżyły. :)
    Obserwuję, pozdrawiam. :*
    charmolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. mega zaciekawił mnie daily shine do zniszczonych
    sama potrzebowałabym lekkiej "odnowy" moich włosów
    ciekawy post, bardzo fajnie piszesz ^-^
    obserwuję i zapraszam: http://noeese.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz