Co dobrze mieć na wyjeździe ? | O czym nie zapomnieć ?

Zaczęły się wakacje, a wraz z nimi wyjazdy. Postanowiłam wam pomóc w jednej z najbardziej znienawidzonej rzeczy-pakowaniu.



Jeśli panujesz dłuższy wyjazd niekoniecznie do grona rodzinnego, czy to na dzień, weekend, tydzień, miesiąc przeczytaj wszytko uważnie.
Podczas pakowania zawsze chcemy pamiętać o wszystkim, aby niczego nie zapomnieć, jednak większość i tak to zrobi, jak ja. Ostatnio miał przyjemność wybrać się na tygodniową podróż gdzie chodziłam po różnorodnym terenie,więc dziś chciałabym wam dać małe rady o czym nie zapomnieć i co dobrze mieć na wyjeździe!

Chyba nie muszę przypominać o podstawowych rzeczach jak ubrania, kosmetyki czy buty.

Bagaż główny.

  • Jeśli wybierasz się na więcej niż weekend to polecam Ci zrobić zapas picia ponieważ nie wiadomo kiedy będziesz miała możliwość zakupu. Woda to najlepszy napój!
  • Pamiętaj aby spakować ładowarkę (jeśli posiadasz aparat to również!).
  • Weź ze sobą więcej koszulek i nawet jeśli jedziesz na wakacje pamiętaj żeby wziąć coś cieplejszego.
  • Wspomnienia to jedna z moich ulubionych rzeczy, więc zabrałam mój zeszyt by wszystko tam zapisać! 


Bagaż podręczny.

  • W drogę weź ze sobą poduszkę ponieważ w każdej chwili możesz zasnąć i będzie Ci wygodnie! 

  • Słuchawki to dla mnie podstawa, zawszę lubię posłuchać czegoś dobrego!

  • Książka jeśli lubisz czytać.

  • U mnie w torbie zabrakło 1 gumki do włosów ponieważ miałam 2 warkoczyki i jedna z gumek gdzieś znikła musiałam je rozpuścić, zapomniałam również aby szczotki nie chować do bagażu głównego. 

  • Portfela nigdy nie chowaj do głównej torby (bo i takie rzeczy się zdarzyły), pamiętaj, że zawsze może Ci zabraknąć jedzenia lub picia i na postoju będziesz miała taką możliwość aby zakupić te produkty.

  • Leki, w każdej chwili możesz się gorzej poczuć, czy to ból głowy czy gardła.

  • Parasolka.

  • Moja mała rada zamiast grubego plecaka weź nerkę oraz ''worek'' jako plecak.

  • Buty to jedna z najważniejszych rzeczy, jeśli wybierasz się w góry zabierz takie które dobrze usztywnią twój staw skokowy, w miasto trampki, które mają wygodną elastyczną podeszwę. 




Mam nadzieje że w w jakimkolwiek stopniu pomogłam wam w pakowaniu się na wakacje, a wkrótce zobaczycie moją wizytę w stolicy naszych sąsiadów-Pradze! Gdy już się spakowałaś i jesteś gotowa idź zwiedzaj świat!


Komentarze

  1. Noo tak, na wyjazd zawsze trzeba przygotować się z kilkudniowym wyprzedzeniem, bo ostatniego dnia o niczym się już nie pamięta :D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę często tu zaglądć, pozdrawiam serdecznie!
    + w wolnym czasie zapraszam na mojego bloga:
    moimzdaniem00.blogspot.com
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie dzisiaj wyjeżdżam i dzisiaj muszę się spakować. Wszystko będę robiła w pośpiechu i znając samą siebie, połowę rzeczy zapomnę wziąć. Trochę posłużę się Twoim poradnikiem. :)
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne porady, odkąd ,,worki" weszły w modę to non stop ich używam :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatny post :)

    Pozdrawiam, panisarencja.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze pakowałem się w ten sam dzień. Przestało nagle mnie dziwić, że po przyjeździe zapomniałem połowy rzeczy ;)
    Porady na pewno się przydadzą! Ekstra!

    Hacki do gier online

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post ;) bardzo przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo nie lubię się pakować, Twój post na pewno mi się przyda!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz