Recenzja sorbetu | Venus



 Dziś przychodzę do was z sorbetem firmy Venus Czy jestem z niego zadowolona? Czy opłaca się kupować? Jakie są efekty po miesięcznym stosowaniu? Na te pytania odpowiem wam w dzisiejszym poście!



Po raz pierwszy spotkałam się z sorbetem do stosowania na ciało. Byłam zaskoczona, jednak postanowiłam spróbować. Ten produkt dostałam na święta. Zacznijmy od jego zapachu, którego nie wolno pomijać, ponieważ jest zniewalający. Piękny świeży grejpfrut. No ale konkrety! Szybko wchłania się w skórę, po pierwszym razie efekty są widoczne. Zapach utrzymuje się na długo, a jego konsystencja jest bardzo dobra, dzięki czemu łatwo aplikuje się go na skórę. Moje ręce są gładkie, miłe w dotyku oraz pięknie pachną. 



Przyznam, że czasem zapominam o stosowaniu kremu do rąk, przez co zazwyczaj już nie są takie, jakie powinny, tutaj z tym się nie spotykamy, gdy zapomniałam zastosować produkt, ręce nadal były w idealnej formie. Gdy mamy problem i nasze ręce są suche przez wiatr, środki chemiczne, a może naturalnie się bardzo szybko przesuszają, jest idealnym regeneratorem. Jego opakowanie jest bardzo wygodne, możemy go mieć zawsze przy sobie, bo nie zajmuję dużo miejsc. 


Podsumowując:
-Dobra regeneracja,
-Wygodne opakowanie,
- Piękny zapach,
-Dobra konsystencja
-Oryginalny.

Moim zdaniem warto zaopatrzyć naszą kosmetyczkę (torebkę lub plecak) w taki sorbet, bo nigdy nie wiemy, kiedy może się przydać! A wy czego używacie do regeneracji swoich rąk? 



Post nie jest sponsorowany.

Komentarze

  1. Genialna recenzja! Krótko, zwięźle i na temat. Opisałaś wszystkie potrzebne informacje o kosmetyku i zdecydowanie zachęciłaś mnie do jego kupna. Widać, że rozwijasz się w blogowaniu, a to wróży wielki sukces czego Ci z całego serca życzę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie :(
    Ta recenzja zrobiła na mnie duże wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt, chyba go kupię :D

    Zapraszam na nowego posta, gdzie za moim pośrednictwem można nawiązać współpracę ze sklepem, który posiada okulary (Firmoo). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz