Przywiązanie



 Przywiązanie do ludzi, rzeczy, miejsca, uczucia.




Jestem osobą bardzo szybko przywiązującą się do wszystkiego. Nie lubię się rozstawiać z niczym i może to potwierdzić każdy, który mnie poznał. Czasem wychodzi mi to na plus jednak i zdarzają się takie momenty, kiedy jest to dużym minusem. Niestety bardzo szybko przywiązuje się ludzi, którzy odchodzą. Zapominają? Ja tak nie umiem. Czasem im zazdroszczę, ale dziś pomyślę nad tym, dlaczego warto się przywiązywać do ludzi.



Jestem bardzo zżyta z rodziną, są ze mną 24 na dobę i naprawdę czasem mam ochotę być sama, jednak wiem, że zawsze mi pomogą.


Przyjaciele- kłócimy się, wyzywamy i czasem chcemy sobie pourywać głowy, jednak to przyjaciołom mówimy najwięcej. Gdy po raz pierwszy miałam pożegnać się z przyjaciółką, uwierzcie mi, że było to bardzo trudne. Obecnie mamy nadal kontakt, lecz nie jest tak, jak kiedyś.



Znajomi czyli sprowadzając się do moich znajomych, nie chodzi tu o osoby, które znam. Znajomi to tylko osoby, z którymi rozmawiam na przerwach czy czasem pisze. Najczęściej rozmawiam z nimi o bieżących rzeczach, jednak bez nich czasem byłoby nudo, w jakiś sposób jestem z nimi związana.


Dlaczego warto się przywiązywać? Ponieważ wtedy chwile spędzone z osobami, które coś dla nas znaczą, są najcenniejsze. Jeśli straciliśmy osobę, która jest dla nas ważna, to spędzone z nią chwile nie są stracone, cały czas wierzymy w to, że jednak nasze drogi się jeszcze zejdą i nasza wspólna historia będzie trwała.


Jeśli się z do kogoś przywiążemy, to będziemy walczyć do upadłego ! Bo wiemy, że bez tego nie będzie już tak samo. Wiemy, że o ważne rzeczy trzeba walczyć do końca! Jeśli się poddamy, upadniemy, powstaniemy na nowo ? Przywiązanie właśnie tak działa w moim przypadku, a Twoim ?



Komentarze

  1. Przywiązywanie się do ludzi nie jest wcale problemem, tak jak wspomniałaś, pozwala nam ono doceniać ważne dla nas osoby. Bardzo dobry post! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przywiązywanie się nie jest czymś złym. Ja również się bardzo szybko przywiązuje np. do ludzi, co czasem wychodzi na coś naprawdę dobrego a czasem - to ja kończę zalana łzami i z chusteczkami przy dobrym filmie. Wracając..przywiązywanie się do ludzi moim zdaniem jest chyba jedną z takich rzeczy, na którą powinniśmy bardzo uważać...bo kiedy odejdą, zaczniemy cierpieć a chodzi mi głownie tutaj o takich ludzi jak chłopak, przyjaciele - bo rodzina to wiadomo, że się przywiążemy, no ale mowa tutaj głównie o wcześniej dla nas obcych osobach które wkroczyły w nasze życie i nie chcielibyśmy aby odchodzili. Tak jak napisałaś dobrze - poprzez przywiązanie, doceniamy dla nas ważne osoby, jestem również tego samego zdania choć lata doświadczenia sprawiły, że jestem bardziej uważna na ludzi, z którymi się zadaję :)
    Baaaardzo dobry post i przepraszam za taki długi monolog, ale lubię pisać dłuugie komentarze do dobrych postów haha! :)
    Pozdrawiam :)
    Lovett Lov

    OdpowiedzUsuń
  3. JA sie przywiązuje do wszystkiego do miejsca, ludzi, zwierząt. Również jestem bardzo zżyta z rodziną nie wyobrażam sobie, że kiedyś sie rozstaniemy. O tak przywiązanie pozwala doceniać ważne dla nas osoby:)
    Piękny życiowy post :) i śliczne zdjecia

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rowniez szybko sie przywiazuje - zwlaszcza do ludzi, ale rowniez do rzeczy, zazwyczaj takich ktore z tymi osobami mi sie kojarza - jestem bardzo sentymentalna. Ktos moze sie smiac lub nie rozumiec, ale uwazam ze to okresla moja osobe i dzieki temu jestem kim jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja przywiązałam się do mojej było byłej już przyjaciółki i w momencie gdy ona opuściła mnie naprawdę ciężko. Starałam się odratować przyjaźń jednak moje starania poszły na marne. Obecnie jestem bardzo przywiązana do mojej kuzynki i przy każdej rozłące, płaczę. Moim zdaniem przywiązanie ma swoje dobre i złe strony, zgadzam się z tobą :*
    myteensweetlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Również bardzo szybko się przywiązuję, mam wrażenie, że nawet za szybko i zbyt mocno. :) Ma to niestety też swoje złe strony, i wiele razy już się z tego powodu zawiodłam, ale wystarczy trafić na odpowiednie osoby.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo szybko przywiązuję się do ludzi.
    Świetne zdjęcia ;)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety należę do ludzi, którzy niesamowicie szybko przywiązują się do innych ludzi, ale również do sprzętów, np. takie laptopy, drukarki, telefony czy aparaty - są dla mnie niesamowicie cenne i jak nie daj Boże się zepsują i pójdą do naprawy, to już jakoś sobie to przeżywam. Miłego dnia!

    http://kochamcieanonimowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. też bardzo szybko się przywiązuje :) Taka już chyba moja natura :D Świetny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja przywiązuje się również szybko. Ale później nie łatwo jest mi się od przywiązać :D xD
    Świetny post !Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz