Efektima


Jaką masz cerę ? Cera mieszana ?
Niestety tak. Często zdarza się tak, że moja twarz brzydko się błyszczy. Puder nie jest u mnie dobrym rozwiązaniem, ponieważ strasznie widać go na mojej twarzy po zastosowaniu. Z pomocą przychodzi do nas firma Efektima i jej produkt mianowicie- Pudrowo-matujaca mgiełka w sprayu. Taki produkt ma na celu zmniejszyć pory, wygładzić cerę i sprawić by stała się matowa. Po przetestowaniu owego produktu jestem bardzo zadowolona i z czystym sumieniem mogę wam ją polecić. Zapewnia wszystkie efekty wymienione wyżej.






Omówiliśmy mój problem z cerą tłustą. Co zrobić jednak z cerą suchą? Tu przychodzi nam z pomocą masło do ciała-Coconut Miracle, tak zwane olej piękności, które możemy stosować na twarz, jak i resztę ciała. Olejek kokosowy i jojoba sprawiają, że nasza skóra już po pierwszym zastosowaniu staję się odżywiona i gotowa na kolejne dni. Małe czarne kulki z olejku jojoba, czyli nasiona sprawiają, że aplikacja może być również idealnym masażem dla naszej skórę. Konsystencja jest idealna do nakładania (ani za rzadka, ani za gęsta).



Pamiętajmy o zapachu obu produktów, które są ważne. Jeden to ogórek, a drugi to kokos. Mnie osobiście bardzo się podobają. Oba produkty spełniły w pełni moje oczekiwania i wam je serdecznie polecam !





Blogerka Księżycova współpracując z firmą Efektima umożliwiła mi przetestowanie ich najnowszych kosmetyków, za co bardzo jej dziękuje.




Komentarze