Idź w dobrą strone




Odkąd pamiętam, zawsze zastanawiałam się, gdzie jest moje miejsce. Dokąd zmierza moje życie? Słyszałam wiele razy, że każdy chodzi własnymi ścieżkami raz dobrymi, a raz złymi. Słyszałam, że dobrze jest mieć wszystko poukładane, żeby nie było wtedy zaskoczenia.
Od dzieciństwa pamiętam, że mówiłam, iż będę nauczycielką, wieku 10-13 lat zamarzyło mi się być prawnikiem, a teraz zbliża się moja 15 i nie mam pojęcia kim zostać. Dlaczego wam o tym piszę ? Chodzi tu o to, że idąc ścieżką życia, możemy zapomnieć o powrocie, może być tylko nawracająca droga, która prowadzi do tej dobre. Nauczyłam się, że zawsze mogę iść tą zła drogą, nawet o tym nie wiedząc. Może właśnie na niej znajdziemy osoby, które nam pomogą i zostaną na dłużej ? Ja przyznam szczerze, że taką osobę znalazłam, która pomogła mi iść tą złą by dojść do tej dobrej ścieżki, za co będę jej wdzięczna, do końca mojego życia.
Ostatnio usłyszałam pewne słów ''Autorzy biorą inspirację z życia, w każdej baśni jest kawałek prawdy wiec, dlaczego twoje życie nie może być jak z bajki?''. No właśnie, dlaczego nie może być ? Żyjemy w czasie równoległym i przyznam szczerze, że ja zaczęłam już swoją baśń, Dlaczego spytacie ? Ponieważ każda księżniczka na początku swojej historii miała trudno. Arielka nie mogła wypłynąć na powierzchnie i nie mogła mieć nóg, Kopciuszek straciła ojca i żyła z paskudną macochą i przyrodnimi siostrami, Roszpunka mieszkała w wysokiej wieży i nie mogła wychodzić, Bella pokochała Bestię. A twoja opowieść jak się zaczęła ?
Chciałabym, byście nie patrzeli na błędy innych, uczcie się na własnych, bo to jest najważniejsze. Chodźmy własnymi ścieżkami !

Komentarze

  1. Ciekawe przemyślenia , sama muszę się zastanowić gdzie jest moje życie, dokąd zmierzam. szczerze mówiąc nigdy się nad tym nie zastanawiałam tak bardzo :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam pomyśleć w tym temacie ! Ja dużo wyniosłam z tego rozmyślania ! :)

      Usuń
  2. Ja od dawna myślałam , że chce zostać nauczycielką, ponieważ prawie cała rodzina ma związek z tym zawodem, ale teraz wiem , że pójdę do technikum do klasy robienia reklamy , a potem się zobaczy :)
    Pozdrawiam
    szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno to bardzo ciekawy zawód ! :) Życzę powodzenia !

      Usuń
  3. Świetny post! :)
    Karlyss-karlyss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Motywacyjny post. :) Warto się nad tym wszystkim dłużej zastanowić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze staram się myśleć co będzie dla mnie lepsze, jednak czasami wybieram to gorsze :/ Super post! :*
    http://myteensweetlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobrze ! Zawsze zdarzy się pomyłka :) Dziękuję !

      Usuń
  6. bardzo fajne przemyślenia :) sama się nie raz zastanawiam do czego zmierzam co zamierzam robić w przyszłości :) ale najważniejsze by być sobą :)
    https://ruudegirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmm ja nadal nie wiem co chce robić w przyszłości a jestem juz w szkole średniej. To prawda żeby nie patrzyć na błędy innych tylko patrzyć sie na swoje i przede wszystkim sie na nich uczyc.


    http://moniqa-blog.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja coraz częściej się zastanawiam i nadal nie wiem również ! Tak, po co nam innych skoro mamy swoje ? Pozdrawiam

      Usuń
  8. Szczerze mówiąc nie lubię tak myślec nad swoim życiem, robie swoje i żyje chwila. :)
    Ale mimo wszystko bardzo dobry i wartościowy post. Obserwuje od dawna:)
    Pozdrawiam http://julietteez.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uważam że ''myślenie nad życiem'' jest bardzo dobre :) ale dziękuję za twoją opinię :) Pozdrawiam !

      Usuń
  9. Bardzo ciekawy post !
    I też tak mam ,że w podstawówce miałam tysiące zawodów które chciała bym wykonywać w przyszłości ,a teraz w gimnazjum, 1 co prawda ,ale juz trzeba się powolutku zastanawiać nad kierunkiem dalszej nauki to ja nie wiem co wybrać.


    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Widzę, że nie jestem jedyna ! Ja mam pustkę....

      Usuń
  10. Tak w podstawówce miałam chyba z 10 zawodów na które miałam iść. A teraz koniec gimnazjum i nie wiem gdzie iść dalej..
    http://zanetta44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanów się co lubisz robić i nie sugeruj się innymi !

      Usuń
  11. Na szczęscie czlowiek jest istotą na tyle mądrą, że potrafi wyciągać wartościowe wnioski po porażkach :)
    Najwazniejsze, abyś robila to co lubisz i była sobą, nikogo nie udając :)
    A plany na przyszlość pewnie jeszcze nie jednokrotnie Ci się zmienią, każdy z nas to przechodzi :)


    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliki w linki Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chyba tak :) Właśnie staram się to robić ! Bo przekonałam się że to jest zła ścieżka. Wszyscy mi tak mówią, może naprawdę :D

      Usuń
  12. Jestem w maturalnej klasie i nie mam pojęcia co dalej :/
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    veronicalucy.blogspot.com/2016/03/banggood-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz jeszcze trochę czasu ! Może doradca zawodowy ?:) Pozdrawiam !

      Usuń
  13. Jeszcze masz trochę czasu do podjęcia ostatecznej decyzji ;P Może w wolnym czasie poszukaj strony szkół które Cie interesują poczytaj o profilach i kierunkach, może coś Cię szczególnie zainspiruje i zaciekawi. Poczytaj, ale jeszcze o tym dokładnie, aby później nie było rozczarowanie ;) Powodzenia ^_^
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog
    oraz --> Fanpage

    OdpowiedzUsuń
  14. Kieruj się pasją a zawsze ci się poszczęści!
    POZDRAWIAM :)
    http://xemijlyx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super mądry post! Bardzo lubię takie czytać :D
    Świetny blog ;)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia =D
    http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie piszesz :) Masz talent <3 Bardzo lubię czytać właśnie tak pisane postu :) Pozdrawiam
    Julyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę dobry, dobry post! Rzadko na takie trafiam. Teraz też mam wątpliwości, kim chciałabym być, a przecież powinnam się już ukierunkowywać. Jednak warto iść za swoją pasją, tym co się nam podoba, nie patrzeć aż tak bardzo na to, co mówią inni - w końcu to nasze życie, to my mamy być w nim szczęśliwi.
    Pozdrawiam ciepło! :)
    littlefarner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ! W przyszłości nikt za nas nie będzie wykonywał zawodu w jakim się wykształcimy ! Pasja to będzie dobry kierunek ! Pozdrawiam !

      Usuń
  18. Bardzo ciekawy post, daje do myślenia :)
    jagospiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dobrze wiedzieć, że to nie tylko ja mam takie "problemy" :D
    Świetny post ;)

    madchen-aus-dem-all-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Przed maturą miałam również mega problem co robić dalej ;) Ale nic nie dzieje się bez przyczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Ale mam nadzieję, że szybko się zdecyduję :)

      Usuń
  21. Ja od bardzo danwa wiem co chce robić dalej chodciaż mam dopiero 16 lat.
    Dąże do tego z całych sił i mam nadzieje, że moje marzenie sie spełni :)
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest najważniejsze, trzeba w to wierzyć i dążyć bo nikt za nas tego nie zrobi !

      Usuń
  22. Bardzo fajny post. Daje do myślenia. Bardzo ciekawie i mądrze piszesz :)

    http://rose-mary-rozkminia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Najgorsze jest to, że w 3 gimnazjum musisz wybrać co chcesz robić.. Technikum, liceum, jaki profil. Ja na szczęście zawsze chciałam robić zdjęcia.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Szkoda, że takie wybory musimy w tak młodym wieku podejmować. Bardzo cieszę :) Wpadnę !

      Usuń
  24. Ważne jest żeby wiedzieć co chce się robić. Niestety szkoła nam tego nie ułatwia i już w wieku 15-16 lat musimy zdecydować się którą drogą chcemy podążać.

    http://pisanelukrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie to ujelas i te porównania do księżniczek są naprawdę niezłe :D
    Ja staram się chodzić własnymi ścieżkami i zawsze Ale to zawsze popełniał błędy. Staram się na nich uczyć :D
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawy post i świetne zdjęcia
    Twój blog bardzo mi się spodobał i na pewno będę wpadać tu częściej :)

    http://julivblog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  27. Grunt to się nie załamywać! Przyszłość to zagadka bez względu na to czy zaplanujemy nasze życie od A do Z czy też będziemy żyć spontanicznie niczego nie planując. Najlepiej podejść do tego neutralnie i z dystansem. Wierzę, że dokonasz właściwego wyboru i nie będziesz niczego żałować! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. super napisałaś tego posta
    świetne zdjęcia
    pozdrawiam serdecznie :)
    zapraszam
    http://noeese.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz