Świeczki | Kringle Candle



 Chyba jak każdy, lubię otaczać się przyjemnymi zapachami, ale nie zawsze jest to możliwe. Gdy mam ochotę, lubię zapalić sobie świeczki lub wosk, ale niektóre z nich niejednokrotnie mnie zawiodły. Zapach różnił się od opisu producenta i nie spełniał moich oczekiwań. Otrzymałam próbki 3 świeczek i 2 wosków od firmy Kringle Candle. Oto moja recenzja!




Świeczki:



Umiecie wyobrazić sobie zapach orzeźwiającej wody? Zamknięty on został w świeczce  Aqua! Już po chwili palenia Twój pokój wypełni piękne odświeżenie powietrza. Przypomina mi on zapach wody toaletowej, który kojarzy mi się z nieskazitelną aromatyczna czystością. 



Zapach pysznych lodów?  Odpowiednikiem, który znajdziemy w asortymencie tego sklepu to Vanilla Cone. Słodkości czyli uzależnienie każdego człowieka. Idealne do zapalenia wieczorami.



Szukasz zapachów owoców egzotycznych? Pineapple Sunset czyli zapach świeżego ananasa! Osobiście nie lubię ananasów, ale w tym zapachu się zauroczyłam ! Idealnie odzwierciedla ten owoc!


Woski:



Sweet Pea - zapach kwiatów który was odpręży i zrelaksuje. Bardzo miło się przy nim czyta, słucha muzyki czy uczy. To on właśnie pomógł mi napisać ten post!



Storm Front - porządny zastrzyk adrenaliny ! Najczęściej ten zapach topi mi się gdy się uczę ponieważ strasznie orzeźwia mój mózg ! Pachnie jak najpiękniejszy perfum męski, który tak bardzo uwielbiam !



Podsumowując:
Bardzo polecam wam produkty firmy Kringle Candle ponieważ mają bardzo uroczę opakowania,
Długo się palą,
Mają biały kolor i  jasnym płomień,
Są wolne od barwników,
Idealnie odzwierciedlają zapach, który mają przypominać !




Komentarze

  1. Słyszałam już o tych świeczkach , a teraz po przeczytaniu Twojego posta na bank musze sobie je kupić !

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam :) Pachną nieziemsko !

      Usuń
  2. Uwielbiam woski zapachowe, sama mam dosyć sporą kolekcję tych od Kringle i od Yankee. Od siebie polecam Kringle Candle o zapachu "Fresh Baked Bread", jest po prostu bajeczny. Muszę koniecznie spróbować Storm Front, zapowiada się ciekawie ;)

    www.boroviecka.pl (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie genialnie ! Ulubiony zapach domowników :) A ten twój muszę spróbować ;)

      Usuń
  3. Słyszałam o tych świecach nawet sama mam kilka sa cudowne moim zdaniem :)
    http://spam2506.blogspot.com/2016/03/plany8-marca.html
    Zapraszam na najnowszy post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim również :) Podbiły moje serce :)

      Usuń
  4. Mam 2 świeczki i się sprawdzają ;) Bardzo fajny pomysł na post i bloga :D
    Pozdrawiam,Daria

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam swoje sprawdzone świeczki, mają przepiękne zapachy! :)

    juliabloger.blogspot.com
    Zapraszam, organizuję fajny konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie proponuję wypróbować tę :) Są naprawdę piękne !

      Usuń
  6. Bardzo dużo słyszałam o tych świeczkach i robią na mnie ogromne wrazenie.

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zacznę od tego, że masz prześliczny design bloga. Uwielbiam blady róż co można zauważyć wchodząc na mojego bloga, haha. Również uwielbiam świeczki. Jestem wręcz od nich uzależniona. Czytałam wiele recenzji na temat tych świeczek i musze je w końcu kupić i osobiście wypróbować.

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Również jestem uzależniona od świeczek :D Polecam :)

      Usuń
  8. Zaciekawiła mnie ta pierwsza świeczka :D Super post x
    jestem-folta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten wosk Storm i zamierzam kupic swiece dla mojego chlopaka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny !! Mój ulubieniec ! Fajny pomysł :)

      Usuń
  10. Już od dawna chce sobie kupić te świeczki
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie rozwialas moje wątpliwości co do zakupu świeczek ^ ^
    http://check-it-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. hej, też jestem kujawianką :D bardzo zainteresowala mnie twoja osóbka
    amiluna-art.blogspot.com

    może zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście opakowania wyglądają mega! :D

    W wolnej chwili zapraszam Cię na moją fotorelację z tegorocznych Targów Mody Slow Fashion:
    http://www.moniquerehmus.pl/2016/03/slowfashion.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że się ze mną zgadzasz ;)

      Usuń
  14. O Boże jaki piękny wystój bloga! Co do posta-przyjemnie się czytało. Zdjęcie ładne, wyraźne za co duży plus. Uwielbiam świeczki i ich przeróżne zapachy! Naprawdę świetny pomysł na posta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Bardzo się cieszę ;) Ja również ;) Jeszcze raz dziękuję :*

      Usuń
  15. Fajnie, że nie pokazujesz Yankee. Szczerze mówiąc, troche nie rozumiem szału na te świeczki. WIem ,że pięknie pachną- sama też mam kilka sztuk, ale są 4 razy droższe od tradycyjnych świeczek sprzedawanych pod inną nazwą. Chętnie wypróbuję kringle :)
    http://maginspires.blogspot.com serdecznie zapraszam :*  

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pełno teraz ich na blogach ;) Niestety tak. Mają starsze ceny :) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  16. Słyszałam o tych świeczkach wiele dobrego, dzięki twojemu wpisowi muszę w końcu zakupić:)
    Pozdrawiam, www.pannakameralna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Od dawna słyszałam o tych świeczkach, ale teraz na pewno je kupie. Jestem ciekawa tych waniliowych *~*
    Pozdrawiam :)
    szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam świeczki i woski, a te wyglądają naprawdę ślicznie! Dużo osób je poleca i chyba muszę kupić kilka tych świeczuszek :D

    Pozdrawiam,
    jullyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również! Są warte polecenie! Pozdrawiam!

      Usuń
  19. Kusisz kochana... :) Koniecznie muszę się zaopatrzyć w te świece.
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama bym je przygarnęła do swojego domu<3 Takie cudeńka zawsze są mile widziane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam kupić :) Pozdrawiam!

      Usuń
  21. Muszą mieć piękny zapach! Uwielbiam takie świeczki:D
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz widzę takie świeczki, ale chyba też się na nie połasze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Powiem szczerze, że nie miałam nigdy żadnych świeczek zapachowych, ale kiedyś na pewno zakupię :) obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci je naprawdę ! Ich zapach powala !

      Usuń
  24. Pierwszy raz widze te świeczki i sama jestem ciekawa jak pachna na zywo:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze nie widziałam tych świeczek :) A bardzo lubię kupować :) Może kiedyś je kupię :)Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :)
    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam zapachowe świeczki, te o zapachu lodów muszą pachnieć nieziemsko *.* . Ciekawie je opisałaś.
    Pozdrawiam!
    :)
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne a te świeczki a zapach pewnie jest prześliczny :)
    http://lariiandlarii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ehh świeczki zawsze są u mnie w pokoju i jak tylko nadarzy się okazja zapalam je sobie dla relaksu! Super post oby ta dalej! pozdrawiam :*
    http://yukinoyouna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też! Dokladnie! Również pozdrawiam!

      Usuń
  29. Oj, nigdy o nich nie słyszałam! Mimo że uwielbiam zapachy owocowe, to najbardziej ciekawi mnie zapach 'burzy' i 'wody'! Może sie na nie skusze! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. slicznie te swieczki wyglądają! nigdy nie mialam przyemnosci miec nic z tej firmy, ale ciagle sie zastanawiam! chetnie bym powąchała takie cudne zapachy! moze wkoncu się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warte są kupna! Warto się skusić! Pozdrawiam

      Usuń
  31. Cudne te świeczki *.* Musze je kupić :) super post i na pewno tu jeszcze zajrzę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak! Polecam! Dziękuję!!! Bardzo się cieszę :)

      Usuń
  32. Cudowna recenzja, kocham zapachowe świeczki i mam
    ich naprawdę sporo, kupuję nałogowo i wypróbowuje
    wciąż nowe zapachy, najlepiej lubię takie niekonwencjonalne :)
    od niedawna zbieram też yankee candle :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Jeżeli jeszcze ich nie próbowałas to polecam! Miło będzie mieć je w swojej kolekcji :) Pozdrawiam

      Usuń
  33. Od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad kupnem tych świeczek, aale po twojej recenzji jestem zdecydowana! Super blog i post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Są naprawdę super! A zapach utrzymuje się na długo!

      Usuń
  34. Ja osobiście nie lubię świeczek,drażnią mnie ich zapachy,ale opakowanie maja fajne ;)
    http://xevelynxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze takiej osoby nie poznałam :D Też mi się podobają :D

      Usuń
  35. koniecznie muszę kupić! Mają świetne opakowania :)
    Zapraszam do mnie - dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie słyszałam wczesniej o tych świeczkach, ale w najbliższym czasie chyba je kupie! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz