Recenzja zegarka | SophieBoutique



Czas mija nieubłaganie. Zastanawiam się, ile już życia zmarnowałam na nic nierobienie. Smutne prawda? A przecież życie mamy tylko jedno. Od jakiegoś czasu każdą wolną chwilę chcę poświęcić na coś, co sprawi mi radość, na coś, co zapamiętam do końca życia albo jeszcze dłużej.
Jak to zrobić ? Otóż tak zegarek to chyba będzie to. Czemu spytacie? Ponieważ, to właśnie on przypomina nam o upływającym czasie. Przecież to w szkole odliczmy do przerwy, do końca lekcji, do powrotu do domu. Zastanawiając się dłużej, zapragnęłam mieć zegarek.



Dlatego mam do przedstawienia wam zegarek, który przyszedł do mnie z firmy: SophieBoutique. Wraz z zegarkiem otrzymałam bransoletkę. Odpowiem wam tu na najważniejsze pytania, które zadajemy podczas wybierania nowego zakupu, czyli: Czy warto? Czy cena jest w porządku? Czy będzie długo służył? Czy jest porządnie wykonany? I najważniejsze czy mi się spodoba? No to zaczynamy!



Czy warto?

Moim zdaniem tak. Zegarek jest uroczy, firma jest bardzo ciekawa. Wchodząc na stronę sklepu-możemy natychmiast otrzymać odpowiedź na pytanie dzięki chacie online.



Czy cena jest w porządku?
Większość sklepów, które w swoim asortymencie mają zegarki, bardzo słono sobie za nie liczy od 40 zł wzwyż. A tu bardzo miłe zaskoczenie. Bardzo ładne zegarki, który spodobała się nie jednej kobiece czy mężczyźnie możemy kupić już za 25 zł.



Czy będzie długo służył? Zegarek przecież nie jest na raz. Po co marnować w coś pieniądza co założymy tylko raz? No właśnie i tu od razu odpowiedz na drugim pytanie, czy jest porządnie wykonany? Po przetestowaniu zegarka na oba pytania mogę uczciwie powiedzieć. Że tak. Zegarek jest bardzo dobrze wykonany i będzie służył nam przez parę ładnych lat.



 Czy będzie mi się podobał? 
Zegarki na zdjęciach wyglądają tak samo, jak w rzeczywistości. Sklep ma wysoki asortyment więc każdy znajdzie coś dla siebie.




Mogę szczerzę polecić wam zegarki sklepu- SophieBoutique
Zegarek, który recenzowałam- Klik!
Róbcie to, co kochacie, bo życie jest tylko jedno, a żadna minuta nie powtórzy się drugi raz.


Komentarze

  1. Świetny zestaw :) Bardzo ładny zegarek, zastanawiałam się nad kupnem , ponieważ uwielbiam dodatek do stylizacji jakim jest zegarek :)
    Pozdrawiam
    szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również bardzo się spodobał :) Polecam ! Zegarek jest bardzo wygodny i pięknie się prezentuje :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ja wciągu dnia zerkam bardzooo dużo razy na zegarek najczęściej w szkole heh. Szczerze mówić wole zerknąć na ręke która godzina niż wyciągać z torebki telefon :)
    Bardzo ładny zegarek super ze strony sklepu, że jest chat online.

    http://moniqa-blog.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo i również w szkole ! Ostatnio bardzo polubiłam zegarki są bardziej podręczne niż telefon ;)

      Usuń
  3. Ja ogólnie nie noszę zegarków bo nie mam żadnego ładnego, ale ten mi się nawet podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja całe życie z telefonem, heh :) Zegarki bardziej dla ozdoby XD

    http://olivvx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah znam takie osoby :D Sama miałam problem żeby się przestawić na taki zegarek :D

      Usuń
  5. Przepiękny zegarek! :)
    Zapraszam
    http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo się podoba :)

      Usuń
    2. Ten zegarek jest śliczny! Cudeńko!
      http://myteensweetlife.blogspot.com

      Usuń
    3. Mi również bardzo się podoba! :)

      Usuń
  6. Bardzo fajny zegarek! Jest przesliczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zegarek jest świetny ♥
    Mega stylowy i jak najbardziej w moim stylu!
    Obserwuję!
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również bardzo przypadł do gustu :) Dziękuję :*

      Usuń
  8. Akirat tak się składa, że szukałem zegarka i dzięki Tobie mogę go tanio i opłacalnie kupić!
    Pozdrawiam!
    http://jestemtwoimbratem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam ten sklep :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Śliczny zegarek <3 Muszę go kupić ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również bardzo się podoba :) Polecam :)

      Usuń
  10. Uwielbiam zegarki, a ten szczególnie przypadł mi do gustu ! *.*

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zegarki chyba najbardziej te od felingtona :) ten też jest śliczny :) cheery-friendly-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zobaczyć bo przyznam że jeszcze o nich nie słyszałam :)

      Usuń
  12. kocham kocham :D Zegarki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie poleca zajrzeć na stronę sklepu ! :)

      Usuń
  13. Bardzo ładny zegarek, uroczy :) Lubie, ale nie noszę zbytnio wiec leżą na półce hah Póki co to chciałabym taki od DW :D
    Pozdrawiam.
    modaidekoracje.blogspt.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Ja się w nim zakochałam ! Pozdrawiam :*

      Usuń
  14. bardzo fajny zegarek, weszłam w link i widzę, że ogólnie cały asortyment ciekawy mają!
    queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Tak ! Mają ciekawy wybór ! :)

      Usuń
  15. Super zegarek. Chętnie zobaczę co mają ciekawego na tej stronie. Mi też by się przydał jakiś zegarek :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jak najbardziej polecam zajrzeć ;)

      Usuń
  16. super zegarek bialy byl by swietny ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam nosić zegarki,to jedyny element mojej biżuteri.
    Ten zegarek jest śliczny!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Pozdrawiam,Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również! Zegarek to jedyna biżuteria którą używam :D

      Usuń
  18. Świetny zegarek, bardziej klasyczny, takie wlasnie lubie! Chociaz wole srebro i srebrne okucia :)
    amelkaswietlik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Dokładnie taki chciałem! Pozdrawiam

      Usuń
  19. Najlepsza i najbardziej kreatywna recenzja zegarka jaką kiedykolwiek czytałam! Gratuluję nawiązania współpracy! Chętnie zobaczyłabym również zegarek w pełnej stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Może kiedyś się pojawi :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  20. Ten zegarek jest cudny! Bardzo ładny ma wzór :) Bardzo podoba mi się wygląd bloga! :) / http://marcelinakornelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez bardzo mi się podoba ! Dziękuję :*

      Usuń
  21. Śliczny zegarek, chociaż wolę proste, białe ten też przypadł mi do gustu :)
    outdisturb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja postawiłam na coś innego niż w jednym kolorze :)

      Usuń
  22. Bardzo ładny i oryginalny zegarek!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny zegarek. Nie dawno zamawiałam zegarek dla koleżanki.
    Nawet maiłam zamówić ten, ale w końcu zmieniłam zdanie
    i wybrałam trochę inny.
    Super receznja.
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ptrzy następnym zakupie może się skusisz ? jest naprawdę dobry :)

      Usuń
  24. Nie noszę zegarków ale recenzja Mi sie podoba☺

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie noszę zegarków ale recenzja Mi sie podoba☺

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się ten zegarek ! :)
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny zegarek :)
    Masz fajnego bloga ;)

    photographer-big-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Mega jest ten zegarek !
    Bardzo mi się podoba ;)v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo mi się spodobał ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  29. Bardzo śliczny zegarek wybrałaś.
    Też muszę powoli zacząć szukać nowy lub poczekać już 1,5 roku i dostać wymarzony na 18. ;)
    Pozdrawiam :*

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładny zegarek, i ten śliczny różowy desing bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Polecam zajrzeć do sklepu ! :)

      Usuń
  32. Ten zegarek jest obłędny *_* chce go :D
    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihih mój ulubiony z całego sklepu :)

      Usuń
  33. Zakochałam się w tym zegarku! Cudowny jest :D
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też jest cudowny ! :) Również pozdrawiam ! :)

      Usuń
  34. Śliczny zegarek, aż chyba sama go zakupie! :)
    http://glessfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, ale super! Bardzo fajne rzeczy :)
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz