Galaktyczne słodkości | Nanobytes


Jakiś czas temu, daleko, daleko w kosmosie… Niebo było wypełnione jadalnymi planetami, dryfującymi niebezpiecznie blisko gwiazd. Planeta Nano zbudowana była z trzech wstrząsających smaków: truskawkowego, gumy balonowej oraz coli. Kiedy Planeta Nano zderzyła się z gwiazdą, eksplodowała, wypełniając niebo mnóstwem małych słodkości. Zespół Nano – Astronautów został wysłany, aby zebrać te rzadkie i pyszne cukierki do żucia i przywieźć je z powrotem na Ziemię, dla Ciebie, abyś też mógł cieszyć się tymi pysznymi smakami.


Galaktyczne słodkości, które podbiły moje serce. Dzisiejszy post będzie właśnie o Nanobytes. Co to tak naprawdę jest ? To cukierki, które pod wpływem żucia zmieniają się w rozpuszczalną gumę. Ich plusem jest niepowtarzalny smak, szczelne zamknięcie oraz oryginalność!


Ich kształt przypomina małe kamyczki, które uroczo wyglądają ! Moim zdaniem będą bardzo dobrym zamiennikiem gum. Takie pudełeczko możemy wziąć ze sobą na wycieczkę, do szkoły, pracy lub żuć czytając ten post !



Nanobytes smak wiśniowy- zdecydowanie o wiele bardziej mi smakują. Moja reakcja po wzięciu ich do buzi była taka, że są strasznie twarde, ale po pogryzieniu trudna otoczka staje się miękka. Smakują jak prawdziwa wiśnia, a smak długo czujemy w buzi. Polecam !


Nanobytes pomarańczowe - edycja limitowana- również wyśmieniteSmakują jak prawdziwa pomarańcza, nie odstają od poprzednich. Idealnie nadają się jako coś słodkiego do jedzenia podczas oglądania, czytania czy dzielenia się ze znajomymi ! Uważam, że nadawałyby się do jako posypka lodów ! 


Dodatkowo otrzymałam gadżety: przyrząd do robienia baniek, torbę, długopis oraz piłkę ! 


Podsumowując: Cukierki Nanobytes są jednymi z najlepszych jakie miałam możliwość jeść w życiu. Wygodne opakowanie umożliwia nam wzięcie je na każdy wyjazd. Intensywny smak, który zasmakuję dzieciom jak i dorosłym. 






Komentarze

  1. Słyszałam o tych cukiereczkach/ kamyczkach. Bardzo fajne gadżety. O tak widać, ze są dobrym zamiennikiem gum ja bym je wzięła wszędzie hehe a szczególnie własnie do szkoły.

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak ! Ja niestety już ich nie wezmę bo się skończyły ! :D

      Usuń
  2. Nie znam tych cukierków. Gdybym jadłam słodkości to wybrałabym truskawkowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś się skusisz ? Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Nie slyszalam o nich ale chyba sie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Uwielbiam nanobytes i chętnie spróbowałabym pomarańczowych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe te cukierki, chyba zamówię sobie :)
    Pozdrawiam
    szlonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę te słodkości, ale po co ja tutaj weszłam, za chwilę moja kilkutygodniowa dieta legnie w gruzach!!!!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie http://maginspires.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już słyszałam na temat, tych słodkości. Może, gdy znajdę je w jakimś sklepie, z chęcią je skosztuje
    :)

    marthabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zamówić przez Internet :) Pozdrawiam !

      Usuń
  8. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale trzeba poznawać nowosci! :D Ja jestem zachwycona tymi cukieraszami! <3 Wygladaja i smauja pewnie również obłędnie! :D

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem tego zdania ! Dokładnie ! Są obłędne !

      Usuń
  9. Mam ogromną ochotę na takie cukierki. :3 Uwielbiam owocowe słodkości, a te wyglądają bardzo zachęcająco. Chętnie spróbuję nowych smakołyków. <3

    (Zapraszam: http://dzis-zmienie-siebie.blogspot.com/ )

    OdpowiedzUsuń
  10. są niesamowite, ostatnio sama je testowałam <3
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że podzielasz moje zdanie :)

      Usuń
  11. kurcze nigdy o czymś takim nie słyszałam
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam słodkości ! jestem ciekawa jak smakują :)
    Pozdrawiam
    http://forgetstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią spróbuję :) świetnie przedstawiony post! Pozdrawiam
    Karlyss-karlyss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! Dziękuję ! Również pozdrawiam !

      Usuń
  14. Całkiem fajne te produkty - nie spotkałam się jeszcze z nimi .
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/03/perfumy-perfumeria.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Na początku myślałam, że piszesz coś na temat astronomii, ale później okazało się, że chodzi o cukierki :') Myślę, że może kiedyś ich spróbuję jako pełnoprawny miłośnik gum i cukrochlik! Jednak póki co, zrobiłam się głodna...

    Wracam. Może wpadniesz? :) SORRY? SORRY

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha mogło się tak wydawać :D Również pozdrawiam !! :)

      Usuń
  16. Dostałam je kiedyś od chłopaka. :) Mają bardzo przyjemny smak!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla takich cukierków warto jest się zapomnieć i odstawić dietę :D Wyglądają świetnie, smakują świetnie, a gadżety mogą umilać chwilę nudy. Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmmm... pycha! Aż zrobiłam się głodna! Super wyglądają!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jadłam je kiedyś i są pyszne! Pychaaa ♥ Mmm, ale mi smaka zrobiłaś, chyba zaraz pójdę do sklepu po nie :D
    myteensweetlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Aż mi się na nie ochota zrobiła :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihihih są pyszne więc zachęcam do zakupu! :)

      Usuń
  21. Wesołych Świąt :*
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Te cukierki są bardzo dobre :) Ostatnio je jadłam, dobrze że Rossmann mam niedaleko :)
    Pozdrawiam
    szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi Są przepyszne :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  23. moje ulubione cukierki, ostatnio zakupiłam aż 4 paczki

    obserwuję!
    zapraszam do siebie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że podzielasz moją miłość do nich :) Dziękuję :*

      Usuń
  24. Mniam uwielbiam słodkości! <3 Z chęcią wypróbuję te cukiereczki, bo wydają się kuszące. :)

    Pozdrawiam :* CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  25. Te cukierki są pyszne
    Kocham je jeść
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi widzę, że obie darzymy je miłością :D

      Usuń
  26. Nie znam i nie słyszałam, ale wyglądają apetycznie :)
    może obs za obs ? Jeśli tak zacznij i zawiadom na blogu ! Anishia15.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Słyszłam o tych słodyczach nawet miałam okazje
    ich spróbowac sa mega pyszne.
    Sliczne zdjęcia :)
    http://spam2506.blogspot.com/2016/04/nietolerancja_2.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ! Moje ulubione ! Dziękuję :*

      Usuń
  28. Już wiem na co się skuszę :) Świetnie wyglądają:)
    http://xemijlyx.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądają świetnie, szkoda, że muszę ograniczać słodycze :/

    Mój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe słodycze ^^ Zawsze chciałam ich spróbować, ale od miesiąca staram się ograniczyć łakocie ^^
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę są dość ciekawe ! Od czasu do czasu można ;)

      Usuń

Prześlij komentarz