Recenzja korektora | Felicea








Hej kochani! Dziś wypowiem się na temat korektora firmy Felicea  Ta firma zaciekawiła mnie od samego wejścia. Dlaczego ? Ponieważ ich produkty są w 100% naturalne.



Osobiście nie miałam jeszcze kosmetyku o tak fantastycznym składzie. Dlaczego akurat zdecydowałam się na korektor? Ponieważ jak większość nastolatków mam problemy z cera i zależy mi na tym, by tuszować wszelkie niedoskonałości.




Zajrzyjmy więc teraz do składu owego produkt:

 Olej z nasion rącznika pospolitego który odpowiada za odżywienie oraz wygładzenia naskórka,

Zawarte w olejach roślinnych Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe regenerują naskórek oraz wzmacniają barierę ochronną, zapobiegają nadmiernej utracie wody oraz sprawiają by nasza skóra była jak najdłużej młoda i pełna sprężystości.


Masło shea pielęgnuje, zapobiega wysychaniu i koi podrażnioną skórę, przywraca jej elastyczność.

 Woski Candelilla pielęgnuje, wygładza i natłuszcza skórę.

Wosk pszczeli znany jest ze swych właściwości regeneracyjnych i odżywczych.

Witamina E, to naturalny antyutleniacz: działa kojąco i regenerująco, hamuje procesy starzenia skóry.

Naturalne barwniki – mineralne pigmenty: biały, czarny, żółty i czerwony nadają korektorowi odpowiedni odcień.


Przetestowałam dany produkt już kilka razy na sobie i mogę przyznać wam szczerze, że jest w 100% doskonały! Długo utrzymuje się na skórze, zapobiega powstawaniu zaczerwień i leczy podrażniony naskórek. Dodatkowo kolor idealnie łączy się ze skórą. W asortymencie mamy do wyboru trzy kolory. Moim okazał się 41 wiec jeśli masz jasną cerę to Ci go serdecznie polecam.


Felicea w swoim asortymencie ma wiele różnych produktów np.: cienie do powiek, szminki, pomadki.

Podsumowując :
Produkty są super jakości,
Opis produktu zgadza się w 100%,
Idealne krycie,
Możesz zawsze go mieć przy sobie,
Wygodna aplikacja.

Korektor możecie kupić tu: Klik







Komentarze

  1. Korektor ma bardzo ładne i estetyczne opakowanie. Plusem jest również fakt, że jest to naturalny i ekologiczny produkt! Widać, że robisz postępy w blogowaniu i jesteś w tym coraz lepsza! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Jest to dla mnie duża motywacja ! :*

      Usuń
  2. Ja do tej pory jeszcze niestety nie miałam okazji używać kosmetyków w 100% naturalnych, ale mam nadzieję, że niedługo będzie taka możliwość :)
    Natforart

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kosmetyki z naturalnych składników, więc pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak do tej pory , nie mialam niestety okazji używać produktów pochodzenia naturalnego... i w sumie nie wiem dlaczego :( Bardzo podoba mi się Twoja recenzja, zachęca do zakupu i może ja się na niego skuszę :D
    Pozdrawiam,
    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo i przyznam, że jestem strasznie zadowolona z tego produktu i wiem, że teraz będę większą uwagę zwracać na skąd :)

      Usuń
  5. Świetny blog :)I choć nie maluje się to, post zachęca do kupna :)
    mocnoopomocnaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba sobie go kupie ! Świetny jest z tego co piszesz ! ;)
    lucy-lusia2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taki sam korektor i jestem z niego bardzo zadowolona :) Super recenzja i czekam na wiecej takich postów :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Mam nadzieje że będzie więcej :)

      Usuń
  8. ja kupowałam wiele korektorów, ale żaden nie był dobry dla mojej cery. może spróbuję ten kupić i dopasuje się!
    queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Korektorów tylko w gimnazjum używałam :P w zasadzie to już nawet zapomniałam, że takie coś istnieje:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie korektory jest dobrą rzeczą :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Swietna receznja słyszłam o tym kosmetyku podobo jest bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post oraz zdjęcia, kocham kosmetyki imam ich dużo, mimo to mam ochotę go kupić! Czekam na kolejne takie posty :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :* Ja dopiero zaczynam zbierać swoją kolekcje :)

      Usuń
  12. Super recenzja :) Chyba sobie go kupie! OBSERWUJĘ
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Już od dawna czaję się na jakiś korektor! Dzięki za recenzję i przypomnienie!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ci go polecam :) To ja dziękuję :*

      Usuń
  14. Bardzo ładnie zapakowany, nadawałby się jako prezent albo upominek :)

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę świetnie zapakowany, uroczo :)

      Usuń
  15. Bardzo fajny korektor :)
    Fajna ta firma! :)


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny :D może się skuszę :D kiedyś bo na razie mam swój :D
    http://naciakaglamour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nigdy nie testowałam nic z tej firmy, ale po tak dobrej opinii może się skuszę.
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę szczerze Ci ją polecam ;) Pozdrawiam :*

      Usuń
  18. Aż się chyba skuszę ;) super post ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna sprawa z tym korektorem, tej wersji akurat jeszcze nie miałam.
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice post and great blog :) I follow you :)
    Have a nice day :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you ! It is a big motivation for me ! Each other !

      Usuń
  21. super, uwielbiam kosmetyki z naturalnych składników, ten wypróbuję z miłą chęcią

    OdpowiedzUsuń
  22. Super recenzja :).

    Klikniesz u mnie pod zdjęciami w link z płaszczykiem ? Z góry dziękuje :).
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/02/warm-winter-day.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia i bardzo ciekawa recenzja. Bardzo podoba mi się że korektor jest ekologiczny. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Jest to jego dużym plusem! Również pozdrawiam :)

      Usuń
  24. Bardzo ciekawa recenzja :3 chyba czas kupić korektor <3 Pozdrawiam i masz ślicznego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie świetny jako pierwszy korekto i nawet później ! Bardzo dziękuje :*

      Usuń
  25. Słyszałam juz o tym korektorze i chyba sobie go kupię ,aby wypróbować ;)

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę szczerze polecam bo wiem, że się nie zawiedziesz ;)

      Usuń
  26. ja mam swój ulubiony korektor z makeup revolution :)
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam, na razie mam ten, a potem zobaczymy :D

      Usuń
  27. Korektor to chyba najważniejsza rzecz w kosmetyczce. Szczerze mówiąc- ja nie przykładam wielkiej wagi do składu kosmetyku. Jeżeli mnie nie uczula i zadowala mnie jego działanie- biorę i zostawiam u siebie. Patrzę jednak na to, czy dana firma nie testuje na zwierzętach. Chociaż czasami trudno znaleźć dobry zamiennik...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Ja też nie zwracałam ale już teraz wiem, że to błąd. To bardzo ważne by nie były testowane na zwierzętach bo to tak samo jak testowanie na ludziach. Kto by tak chciał ?

      Usuń
  28. Swietna recenzja , ja nie migration trafic na korektor ktory bedzie dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Może to właśnie on się nim okaże ? :)

      Usuń
  29. Świetny post, szukam korektora i może go wypróbuję :) Pozdrawiam
    imdreamer02.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Polecam ! Również pozdrawiam :)

      Usuń
  30. Nie używałam tego korektora. Obecnie posiadam kosmetyk z Bonjur, ale uważma że nie jest warty swojej ceny... A ten będę musiała wypróbować 🙂
    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem cena tego jest idealna bo idealnie się sprawuje :) Polecam wypróbować!

      Usuń
  31. Blogowanie idzie Ci świetnie ! Ja niestety nie lubię takiej formy korektorów :)
    Zostawiam obserwację i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :* A ja właśnie wolę taka :) Każdy ma swoje upodobania :D

      Usuń
  32. Nigdy nie używałam korektora ale ostatnio zastanawiałam się nad kupnem jakiegoś :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Odpowiedzi
    1. To Ci go polecam! Może akurat go polubisz :D :)

      Usuń
  34. O, akurat przymierzałam się do kupna korektora! Świetna recenzja :)
    outdisturb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ponoć produkty z tej firmy są świetne. Chyba pora przetestować ;)
    http://nieczyporowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Mój korektor już nie sprawdza się tak jak powinien, wiec na pewno przetestuje ten. Super post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie Ci go polecam bo się nie zawiedziesz ! :) Dziękuję !

      Usuń
  37. Świetny post i te zdj mega pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz