Wycieczka do Warszawy !

Witam was kochani. Dzisiejszy post będzie troszeczkę inny ale skoro nowy rok to nowy post. Bardzo lubię podróżować, a więc dziś przychodzę do was z wycieczką z Warszawy  na której byłam 21.12.2015r. z kuzynostwem i siostrą. Napisze wam w skrócie gdzie byliśmy, a na koniec będzie małe podsumowanie. Zapraszam na wycieczkę razem ze mną !



Osobiście udało mi się być już w Warszawie 2 raz! Po około 2 godzinnym czekaniu na powrót kuzynki z kuzynem wreszcie ruszyliśmy. Naszym pierwszy celem był Pałac Łazienkowski. Weszliśmy w aleje Chińską.





Jedziemy do pomnika Nieznanego Żołnierza i mijamy Pałac Kultury i Nauki.



Docieramy do ogrodu Saskiego i Pomnika Nieznanego Żołnierza. Gdzie troszeczkę się gubimy.








 Widok na Warszawę, a także na Stadion Narodowy. Widzimy jarmark świąteczny i podążamy ku jego końcowi. Docieramy na Barbakan, a zaraz z za rogiem skręcamy na Stary Rynek gdzie spotykamy jakże piękną Syrenkę. Idziemy zjeść do Pizza Hut i wracamy do samochodu. Ponownie 3 godzinna droga do domu.












Warszawa wydaje mi się być miastem o wielu tajemnicach. Zakochałam się w niej po raz drugi i nie ostatni. Niestety jest to bardzo ciemne miasto jak dla mnie, ponieważ jestem przyzwyczajona do zieleni. Na pewno wiem, że nie byłam tam po raz ostatni. Nie zwiedziłam całej Warszawy jednak myślę, że będę miała taką możliwość aby spokojnie przejść się po tych wszystkich historycznych uliczkach.  Zapraszam was na naszego grupowego snapchata- snapblogerek 



Komentarze

  1. Świetna relacja, świetne zdjęcia! Więcej takich postów! ;) Ja jutro jadę do Bydgoszczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję że pojawi się więcej takich postów bo naprawdę mi się spodobało pisanie na takie tematy :)

      Usuń
  2. Byłam kilka razy w Warszawie, ale w Pałacu Łazienkowskim nie byłam :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam przejść się na spokojnie i zabrać orzechy bo pełno tam wiewiórek :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Mieszkam już 3 miesiąc w Warszawie, ale mało jej zwiedziłam. Twoje zdjecia przekonały mnie, by to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę zachęcam do zwiedzenia tego pięknego miasta ! Jest piękne i na pewno się nie zawiedziemy !

      Usuń
  4. Z chęcią odwiedziłabym ponownie Warszawę, bo bardzo podoba mi się to miasto. :) Mam nadzieję, że w tym roku to mi się uda.
    Zdjęcia bardzo fajne, jednak byłoby dużo lepiej gdyby były większe. :)

    http://photos-fashion-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia! Dziękuję :) Nie mogą ponieważ jest błąd :/

      Usuń
  5. Bardzo ciekawy post, prześliczne zdjęcia. Uwielbiam Warszawę. :)

    ♥ Mój Blog - klik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Warszawa jest piękna! Kocham to miasto <3
    Wycieczka musiała być bardzo fajna :D
    Super zdjęcia!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo, że mieszkam w Warszawie to jeszcze nie widziałam świątecznej Starówki w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Musiało być super ! Lubie w Warszawie to, że to takie miasto, które wciąż żyje historią !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, ja byłam ostatni raz w Warszawie około rok temu, ale wtedy nie było tak kolorowo jak na tych zdjęciach.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2016/01/dont-look-back.html
    Zapraszam na najnowszy post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam pierwszy raz w okresie świąt i chciała bym się właśnie w tym czasie wybrać 2 raz :)

      Usuń
  10. Cudowne zdjęcia@ Uwielbiam Warszawę i po skończeniu Technikum chciałabym się tam przeprowadzić! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście do miasta się nie wybieram, ale na zwiedzanie polecam :)

      Usuń
  11. Piękne zdjęcia. Ja w Warszawie byłam tylko raz jak kręciłam teledysk, ale po 1 razie mi się podoba :)
    http://blogoczaminastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia i ciekawy post, ja w Warszawie byłam w Muzeum Powstania Warszawskiego! Polecam! :)

    http://veronjikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam okazji tam być jednak zawsze chciałam i mam nadzieje że mi się uda ;)

      Usuń
  13. Ja nigdy w Warszawie nie byłam,ogólnie nie lubię jeździć,bo bardzo źle się czuję.W tym roku postanowiłam,że właśnie pojadę do Warszawy:)
    http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Warszawe choć co prawda byłam też tylko dwa razy jak ty ale stare miasto zwiedziłam :) Współczuje tych 2 godz. czeka.
    http://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Dzięki naprawdę były męczące ale warto było czekać :)

      Usuń
  15. Opisałaś wszystkie miejsca, które udało mi się zobaczyć w Warszawie. :) (No może oprócz tego jarmarku, bo byłam w stolicy latem.)Piękne zdjęcia.
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! W powietrzu unosiły się piękne zapachy i można było kupić dużo rzeczy na prezent :)

      Usuń
  16. piękne zdjęcia! uwielbiam Wawkę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne zdjęcia! <3 Świetnie, że udało Ci się odwiedzić Warszawę. Mi najbardziej podoba się to kolorowe zdjęcie pociągu. Ja musze też wybrać się do Warszawy, bo dawno nie byłam. Obserwuje i liczę na to samo :) Zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo wyróżnia się na tle innych :) Na pewno zajrzę :)

      Usuń
  18. Super zdjęcia, cieszę się że się fajnie bawiłaś w Warszawie! :D ja niestety będę tam dopiero w wakacje ;(
    Więcej takich postów!

    www.swiat-oczami-brunetki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia! Nigdy nie byłam w Warszawie więc zazdroszczę:)
    Dark Roseberry | Fanpage

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Mam nadzieje że kiedyś się uda :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  20. Uwielbiam Warszawę, a zwłaszcza park łazienkowski <3. Oo poznaję te świąteczne dekoracje. Widzę, że była to super wycieczka!
    aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje przyszłe miasto gdy pójdę na studia :)
    bardzo ładne zdjecia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie powodzenia! Dziękuję ;) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  22. Ja jeszcze nigdy nie byłam w Warszawie, a szkoda, bo to piękne miasto.
    Cudowne zdjecia :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że kiedyś Ci się uda ! Dziękuję, pozdrawiam !

      Usuń
  23. Mam nadzieję, że i jak kiedyś dojadę do Warszawy, której jeszcze nigdy nie widziałam :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia ! I naprawdę polecam ! :)

      Usuń
  24. Bardzo lubię wawe. Na szczęście mogę odwiedzać ją kiedy tylko zapragnę. :D
    Zapraszam do mnie! :)
    canevautrien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. kocham Warszawę <3 zapraszam
    http://sandraantczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz :) Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Ja ostatnio również byłam na wycieczce w Warszawie, nie udało mi się zwiedzić niekórych z tych miejsc z twojego posta :)
      http://m-artyna.blogspot.com

      Usuń
    3. Więc jeśli będziesz 2 raz to polecam ! Pozdrawiam :)

      Usuń
  26. Super,też uwielbiam jeździć do Wawy z przyjaciółkami <3 Jest piękna i można dużo zwiedzić... Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://eyesonfires.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Super post :) Pozdrawiam

    bluebae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcia, az chce się jechać do Warszawy :P też obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia *-*
    Sliczny blog , pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Zazdroszczę ci, ponieważ ja nie byłam w warszawie ani razu :D
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zaobserwuj i zawiadom na blogu :) Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Warszawa jest piękna, niestety nie miałam okazji jej zwiedzać, tylko przejeżdżałam przez nią, dlatego w tym roku w wakacje wybieram się tam ze znajomymi na kilka dni! :)
    Piękne zdjęcia :)
    jamaicantrip97.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę udanej wycieczki! Dziękuję :) Pozdrawiam

      Usuń
  32. Cudowne zdjęcia, zazdroszczę wyjazdu do Wawy, musze się kiedyś tam wybrać :p
    zapraszam do mnie Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Jejku dwa razy już rozmyślałam nad Warszawą ale nie moge się jakoś skupić i w końcu do niej trafić!
    Ale zdjęcia super!

    http://magdalenaw.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się wybrać :) Dziękuje :) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  34. Naprawdę super zdjęcia!
    jgryczewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz