WOŚP - Mierzymy wysoko ! | CaseZone




 Witam was kochani! Post jak widać w tematyce o której było ostatnio głośno czyli WOŚP - Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy!  Po raz pierwszy i nie ostatni zostałam wolontariuszem. Moja drużyna postanowiła teraz w całości podjąć się temu wyzwaniu i zrobić coś dla innych. Uważam, że to świetny pomysł. Przez tak małą rzecz możemy stać się naprawdę wielcy. Opiszę wam jak to wyglądało.


 Nasza drużynowa zapisała nas do sztabu po czym musieliśmy podać  nasze dane oraz zdjęcia które będą znajdowały się na identyfikatorze.Wreszcie dostaliśmy serduszka, puszkę i identyfikator ! Moje zdjęcie zostało strasznie spłaszczone przez co wyglądam na nim okropnie, ale najważniejsze jest pomaganie ! Mimo małych kłopotów z naszą drużynową ustałam przed kościołem, dumna z plakietką na szyi. Ludzie bardzo chętnie podchodzili i wrzucali kwoty jakie tylko mogli. Każdy kto coś ofiarował dostał serduszko.


Po zebraniu dużej kwoty moja puszka była już naprawdę ciężka, oddałam ją do sztabu, gdzie spotkałam bardzo miłe panie.  Po skończonej ''pracy'' udałam się do domu gdzie na bieżąco sprawdzałam ile zostało zebrane pieniędzy oraz grałam w grę którą stworzył Play. Dzięki tej aplikacji mogliśmy pomagać przez telefon, tablet i laptop!

                 
Moi drodzy pomagajmy sobie nawzajem ! I ty zostań wielki i mierz wysoko razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy !



Jeśli wytrwałeś do końca mam dla Ciebie małą nagrodę!  Dla was drodzy czytelnicy zaczęłam małą współpracę z firmą CaseZone
-15 % rabatu na całe zamówienie!  Oto kod który obowiązuje na cały asortyment sklepu: lifeblonds
Myślę, że jest dość duży wybór i każdy znajdzie coś dla siebie!  Obudowy robiona są ma zamówienie :)



Wszystkim którzy mają 
ferie życzę miłego odpoczynku :) 
Czy byłeś/byłaś kiedyś wolontariuszem ? Co Cię do tego skłoniło ? Zachęciłam Cię do wolontariatu? Co robisz w ferie ?  

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Ja jestem również z tego powodu bardzo szczęśliwa :)

      Usuń
  2. Też zawsze chciałam zbierać w puszki i pomagać chociaż w takim stopniu-zazdroszczę!
    Za rok będę szukać takiej okazji,pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, nie mogłam oderwać się od jego lektury :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze podziwiam wolontariuszy, którzy nie ważne czy śnieg czy mróz- stoją i chcą coś ofiarować od siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja taż więc w tym roku bardzo chciałam nim zostać :)

      Usuń
  5. Ja niestety w tym roku nie miałam możliwości być wolontariuszem,a to coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w przyszłym? Zgadzam się :)

      Usuń
    2. Super ze pomagasz innym *-*
      Obserwuje
      Love-styl.blogspot.com

      Usuń
  6. Ja obecnie jestem wolontariuszką, lecz nie przypisali mnie do zbierania pieniążków. A tak bardzo chciałam. W grudniu także uczestniczyłam w zbieraniu żywności dla biednych ludzi i mnie to tak bardzo uszczęśliwiło, że mogłam komuś na święta sprawić radość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam również o zbiórce jedzenia jednak nie byłam pewna. W tym roku bardzo bym chciała iść :)

      Usuń
  7. Też zawsze chciałam zostać wolontariuszem ale zawsze przegapiałam zapisy :( Fajny post i powodzenia w dalszym blogowaniu :) anananas9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w tym roku nie zapomnisz? :D Dziękuję :)

      Usuń
  8. Ja należę do harcerstwa i niestety nie rozdawałam serduszek, bo nie mogłam ale zbierałam przedtem żywność na Święta! :)

    http://veronjikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jiz dużo! Ciesze się ze jest tak dużo chętnych do pomocy!

      Usuń
  9. W mojej szkole była możliwość zostanie wolontariuszem i jak zwykle było dużo chętnych. Teraz w mojej dawnej szkole, czyli w gimnazjum odbędzie się maraton zumby, a z uzbierane pieniądze będą przeznaczone ta WOŚP ;) Wspaniale, że bierzesz udział w takiej akcji, choć jak jeszcze nie miałam okazji zbierać pieniądze do puszki :)
    http://girl-in-your-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo świetny pomysł! Życzę powodzenia w zbieraniu pieniędzy!!! Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Ja nigsy nie byłam wolontariuszem za to nie raz występowałam na takim wydarzeniu. Ferie zaczynam za tydzień i planów nie mam. :)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie byłam wolontariuszem, może za rok :)
    dziewczeco-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wiedzieć, że młodzież w Polsce jest taka fajna i chce pomagać innym <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w sztabie głównie była młodzież!

      Usuń
  13. Super, że byłaś wolontariuszem :)

    http://aleksandra-chelewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nigdy nie bylam wolontariuszka ale za to co roku mieszkajac w Polsce kupowalam pelno serduszek strasznie je uwielbiam! Teraz mieszkajac za granica co roku przelewam pieniadze :) To jedna z najlepszych organizacji sama mam chore serce i pamietam z Polski ze zawsze na maszynie dzieki ktorej mialam robione badanie bylo ZAKUPIONE PRZEZ WIELKA ORKIESTRE SWIATECZNEJ POMOCY wiec czemu nie pomoc? :) Wielkie propsy dla ciebie za to, ze jestes wolontariuszka! Sliczne zdjecia <3 Mozesz mi przyslac serduszka nie pogniewam sie ;D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już naprawdę dużo!! Zgadzam się! Będąc w szpitalu można zobaczyć wiele sprzętów kupionych przez ta fundacje! Bardzo chętnie wyśle bo jeszcze kilka mi zostało :D

      Usuń
  15. Świetnie że mogłaś pomóc ! :D
    karlyss-karlyss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zbierałam pieniążki razem z Wośpem - świetna sprawa! Fajnie być wolontariuszem i czuć tę moc pomagania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Czułam się jak bym miała skrzydła :)

      Usuń
  17. Hej nominowałam cię do LBA :d
    Więcej na moim blogu : http://julietestyle.blogspot.com/2016/01/liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Post prosto z serca ;)
    Ja w tym roku wolontariuszką byłam po raz 6 i na pewno nie ostatni ;)
    Pobiłam swój rekord. Zebrałam 763,50 zł ;)

    http://bandzix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łooo! No u mnie tyle nie było :/ Ale w przyszłym roku postaram się zebrać jeszcze więcej niż w tym :)

      Usuń
  19. Ja byłem wolontariuszem pierwszy raz. Zebrałem 856,78 zł :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łooo Żeby następnym razem było więcej!

      Usuń
  20. Też byłam kiedyś wolontariuszką ;) tacy ludzie mają duże serduszko i powinno im się to zwrócić z podwójną siłą :) miło czytać taki post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do bycia 2 raz! Bardzo się ciesze :)

      Usuń
  21. Super inicjatywa z twojej strony :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja także kwestowałam wraz z WOŚP. Mam nadzieję, że kiedyś zostanę członkiem Pokojowego Patrolu na Woodstocku. :)

    nemetriaaxirus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi się to czyta :) No to życzę powodzenia!

      Usuń
  23. 2 lata temu sama się przekonałam jaką frajdą jest pomaganie innym poprzez akcję WOŚP, minowicie byłam wtedy wolontariuszem w mojej miejscowości. Myślę, że jeszcze kiedyś mi się taka okazja przytrafi, ponieważ bardzo fajnie mi się teraz wspomina ten dziń, gdy stałam pod kościołem i zbierałam pieniądze z identyfikatorem na szyi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Piękne nie zapomniane uczucie, które mam nadzieję że i w tym roku poczuje :) Mam nadzieje że i tu będziesz wolontariuszem :) Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz