Ulubieńcy grudnia !

Hej kochani ! Witam was w nowym 2016 r. ! Z tej okazji życzę wam spełnienia marzeń, miłości, szczęścia i radości !

W ostatnim miesiącu zabrakło u mnie ulubieńców więc dziś z nimi do was powracam. Postanowiłam wprowadzić niezmienny schemat czyli : muzyka, filmy, blog, kosmetyki, aplikacja, gra, książka, jedzenie, napój. Oczywiście mogą ulec zmianie ponieważ nie zawsze będę miała wam czegoś do polecenia lub dojdą nowe. Nie przedłużając zaczynam.

Muzyka :

Patryk Kumor- Nasze własne niebo

Justin Bieber - Sorry

Ariana Granda - Last Christmas

Filmy :
  • "Kevin sam w domu",
  • "Tylko mnie kochaj",
  • "W głowie się nie mieści".
Blogi : 


  • Nivea Care - lekki krem odżywczy,
  • Baby Lips,
  • Schwarzkopf- Gliss Kur,
  • Garnier - Intensiv 7 Tage
  • Eveline - miniMAX - 934


Aplikacje :
  • Snpachat - ppaatrrryyccjja,
  • Instagram - kalinowska01,
  • Shazam. 
Gra:
  • "Gwiazd naszych wina "
W tym miesiącu nie miałam żadnego z ulubieńców w napojach ani jedzeniu.


Do zobaczenia w następnym wpisie :)

Komentarze

  1. Uwielbiam kosmetyki Garniera ostatnio na ich punkcie mam strasznego bzika! W pierwszy dzien swiat obejrzalam W glowie sie nie miesci cudowna bajka! :D Szczesliwego Nowego Roku!

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też obejrzałam w 1 dzień świąt i bardzo przypadła mi do gustu jak i całej rodzinie ! Dzięki na za komentarz ! Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Fajnie gdybyś opisała np kosmetyki, czemu są ulubieńcami, dlaczego warto ich wypróbować ;)
    Generalnie post całkiem na plus! :)
    Zapraszam do siebie :
    Elewinaaineire.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok,dzięki w przyszłym miesiącu napewno o tym pomyślę :)

      Usuń
  3. Mieszkasz w taki samym województwie co ja ! Heheh Fajnie. Ja muszę spobie kupić tą Baby lips. Niestety nie wiem jaką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci tą :) I nie przepłacaj w drogerii kup na ezebra.pl :)

      Usuń
  4. Baby lips! Miło by mi było gdybyś napisała czemu ten produkt ze Schwarzkopf jest taki dobry :) Pozdrawiam serdecznie, MALWINA-JULIA.BLOGSPOT.COM ♥ZAPRASZAM♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki niemu bardzo dobrze rozczesuję się włosy :) Nabłyszcza,odżywia i naprawia zniszczone włosy :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. bardzo spodobał mi się kolor lakieru do paznokci, ponieważ jest taki żywy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam większość baby lips i jestem z nich zadowolona! :)
    obserwuje :)

    zapraszam do mnie :)
    http://kana-kaana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jedną i jestem z niej zadowolona jednak wiem że gdy mi się skończy na pewno będę zastanawiała się nad kupnem 2 może innej :)

      Usuń
  7. Ja również mam tą Bay Lips i bardzo polecam :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajni ulubieńcy! :D
    Uwielbiam Baby Lips :3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piosenka Ariany jest genialna :))
    Książkę przecztałam i również polecam :))

    http://wikimaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsza z tych wszystkich piosenek moim zdaniem to Justin Bieber :D
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście nie jestem jego wielką fanka ale piosenki mi się podobają :) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  11. Według mnie piosenka Justina Bibera jest najlepsza :)
    http://blacklate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie jestem wielką fanką ale muzyka mi się podoba :)

      Usuń
  12. Fajni ulubieńcy :)
    Ps. Chyba przez przypadek źle napisałaś nazwisko Justina http://claudettek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny kolor lakieru i też bardzo lubię Nivea Care.Jedyne czego mi brakuje to krótkiego opisu produktów.
    Pozdrawiam :)
    http://hopploshet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Trochę przekręciłaś nazwisko Justina haha :) też lubię tę piosenkę!
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny post :) Ja również używam tych produktów :) Pozdrawiam!
    wisienka99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny post :) Ja również używam tych produktów :) Pozdrawiam!
    wisienka99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz