Aranżacja | Myloview



Hej kochani ! Dziś post troszeczkę inny niż zwykle ponieważ jest on o dekoracji wnętrz. Dlaczego? Nie chce ograniczać mojego bloga tylko do jednego tematu.



 Gdy przeprowadzałam się do mojego obecnego domu szukałam w Internecie, gazetkach jak by mógł wyglądać mój pokój. Żaden post czy strona z aranżacjami mnie nie zadowalała więc postanowiłam pójść w tą tematykę właśnie dziś. Wraz z firmą Myloview przygotowaliśmy dla was kilka aranżacji z plakatami, fototapetami oraz naklejkami!


Firma przedstawia nam wysoki asortyment produktów. Osoby z którymi miałam możliwość pisać były bardzo miłe i przy jakimkolwiek pytaniu bardzo pomocne.


Dzięki kategoriom, które ułatwiają nam szukanie w danym temacie, możemy wybrać coś do: kuchni, sypialni, salonu, przedpokoju i pokoju dziecięcego. Ciekawym dodatkiem jaki proponuje nam ta firma są naklejki na laptopa,  które przyciągnęły moją uwagę.


Każdy produkt ma kilka wymiarów dzięki czemu znajdziemy coś dla siebie. Moim zdaniem ta strona jest rajem dla dekoratorów wnętrz. Przez dodanie do pokoju takich fototapet możemy rozjaśnić, ożywić i dodać naszej sypialni stylu. Ceny również są w porządku.


Jeśli macie pokój tematyczny nie ma z tym żadnych problemów. Główną tematyką mojego pokoju jest New York więc stwierdziłam, że poszukam czy jest coś dla mnie. Ku mojemu zdziwieniu była i to nie jedna rzecz ! Oto kilka moich propozycji : Klik!,Klik! 


Nie mam co do tej firmy zastrzeżeń i dlatego wam ją serdecznie polecam ! Która aranżacja podoba wam się najbardziej ? Moi faworytem zdecydowanie jest pierwsza z aranżacji.
Mieliście już styczność z tą firmą ? Jaka macie opinie ? Co polecicie innym ? Link do strony - Myloview



Komentarze

  1. Świetny post :)
    akurat szukam jakieś fajnej fototapety do pokoju - bardzo podoba mi się ta z widokiem na morze :)
    zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/01/jedyne-takie-maso-kakaowe.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)Polecam! Zgadzam się jest śliczna!

      Usuń
  2. Świetny post! Ja narazie nie skorzystam, ale jam będę zmieniać pokój to z chęcią :) pozdrawiam
    Karlyss-karlyss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia w zmienianiu pokój :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. super post, bardzo przydatny;) ja zmienialam niedawno swoj pokoj.
    http://shawtyqueen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Dziękuje za komentarz ;)

      Usuń
  4. Ja uwielbiam podróżować, więc postanowiłam, że jak będę zmieniać wygląd pokoju, to kupię tapetę-mapę na 1 ścianę, super aranżacje.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2016/01/winter-holidays.html
    Zapraszam na najnowszy post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł! Fajnym dodatkiem było by zaznaczać gdzie się już było :)

      Usuń
  5. Świetny post! Uwielbiam inspirować się takimi zdjęciami do zmian :)
    jgryczewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że Ciebie zainspirowały! Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. swietny post ! ;D
    http://nofik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobaja mi sie zdjecia ;) akurat swoj remontuje pokoik bo jestem po przeprowadzce napewno mam nowe pomysly przez taki fajny poscik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Życzę powodzenia :) Pozdrawiam

      Usuń
  8. Spodobała mi się aranżacja z mapą świata na ścianie. Kiedyś już widziałam gdzieś te naklejki! Ciekawy post, bo ja właśnie interesują się dekorowaniem wnętrz! :)
    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Polecam zajrzeć na ta stronę bo jest wiele ciekawych rzeczy :)

      Usuń
  9. WoW! Od razu wpadła mi w oko ta fototapeta z plażą jest boska mam nadzieję, ze w tym roku będe miała ją na ścianie :D
    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :) Ja też! W pierwszej chwili zastanawiałam się czy tam serio nie ma morza :D

      Usuń
  10. Pierwszy pokój jest niesamowity, chciałbym taki mieć tym bardziej, że interesuję się geografią. Wzajemna obserwacja? Ja już obserwuje zapraszam do mnie: pbdamian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze się zgodzić, specjalnie dałam go jako 1 bo najbardziej mi się spodobał :)

      Usuń
  11. zainspirowałaś mnie do przemeblowania w moim pokoju, wybrałaś świetne zdjęcia haha :D
    zdjęcie 5 mnie powaliło! GENIALNE!

    http://maja-sum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej! Dziękuję że mogłam Ci pomóc w tak mały sposób! Jest to dla mnie ogromna motywacja! :)

      Usuń
  12. świetne wnętrza ! bardzo podoba mi się pierwsze, trzecie oraz ostatnie :)
    Zapraszam do siebie http://alleynaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! :) Tak, są śliczne :) Zajrzę :)

      Usuń
  13. wow! ja już nie mogę się doczekać jak będe aranżowała swoje nowe mieszkanko;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne,mieć taką tapetę z plażą i wyjściem na morze (marzenie) A pierwszy pokój idealnie w moim stylu.
    pozdrawiam,
    http://hopploshet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też idealna :D Chociaż wszystkie mi się podobają :) Plaża też jest fajna, jednak nie dla mnie :)

      Usuń
  15. Śliczne wnętrza ^^ Bardzo inspirujący post ^.^
    http://kolejnylevel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog !!

    Zapraszamy do nas:
    http://julivblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne tapety i aranżacje <3 Chciałabym zostać architektem wnętrz, więc sprawdzam sobie właśnie takie strony, sprawdzę również myloview ;) Pozdrawiam!
    konieckropka-bookgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podobają :) Naprawdę polecam :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  18. boskie te tapety/fototapety i naklejki :o
    na pewno skorzystam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne te fototapety! Szczególnie urzekła mnie pierwsza - kocham wszystko co związane z podróżami. W przyszłości chciałabym mieć dużo pierdół związanych ze zwiedzaniem innych krajów w domu! Nie słyszałam wcześniej o tej firmie, lecę przeglądac ich asortyment!
    Buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mi się tez najbardziej podoba więc dlatego jest pierwsza! Jest co oglądać! :)

      Usuń
  20. super post tak jak i cały blog! a zdjęcia przepiękne <3

    zapraszam do mnie http://grixv.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super post, świetne fototapety. Dodają uroku :)


    http://izwierzeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny post, bardzo przypadł mi do gustu ponieważ jest o wnętrzach a ja wybieram się w przyszłości na architekturę :)
    Zapraszam do mnie: victoriaaprincesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę wytrwałości w nauce bo wiem, że trochę jej jest :) Dziękuje ;) Pozdrawiam

      Usuń
  23. Bardzo ciekawy post, akurat zabieram się niedługo za remont!
    outdisturb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ciekawy blog! ;-)
    niedlugo sie wyprowadzam, więc fajnie ze znalazłam sie u Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo się cieszę,że do mnie zajrzałaś :)

      Usuń
  25. Ciekawy post. Pierwsza fototapeta jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  26. Sliczne zdjęcia <3
    Bardzo mi się podobają. Widać, że lubisz taką tematykę :)
    Zapraszam http://sheoviolet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. 1 i 4 zdjęcie jest obłędne! Obserwuje! :)

    pozdrawiam
    http://individualminimalism.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna stylistyka bloga, strasznie mi się spodobało u Ciebie, chyba zostanę na dłużej :-) genialne zdjęcia, bardzo inspirujące!

    http://agnieszkaa17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Będzie mi bardzo miło :) Cieszę się :)

      Usuń
  29. Bardzo ciekawy post! Zaobserwowałam, masz ślicznego bloga! <3

    http://individualminimalism.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. super postt! niedługo będę urządzać pokój to dla mnie mega inspiracja. Zapraszam na mojego bloga bloguzka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. te foto-tapety są genialne. diametralnie zmieniają wygląd wnętrz. ;) pozdrawiam :) wessper

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Może nawet i optyczne powiększyć pomieszczenie :)

      Usuń
  32. Rewelacja.U mnie na ścianie"rośnie"naklejane drzewo. Obserwuję żeby być na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialny wystrój!😍
    Bardzo lubie takie wnętrza!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja wprost nie mogę przeglądać tumblra, bo gdy napotykam tego typu wnętrza to serce mi się kraje z zazdrości po prostu haha, przepiękne tapety i ogół doskonale się prezentuje. :)

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha mam to samo :D Musze wszystko zapisać jak mi się spodoba i mam tego za dużo :D Mi też się podobają ;)

      Usuń
  35. Świetny post :)
    Sama zastanawiam do nas remontem w pokoju i dałaś mi dużo pomysłów dzięki ;)
    Zapraszam do mnie
    photographer-big-World.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Hahha proszę :D Życzę udanego remontu :)

      Usuń
  36. Piękne są te obrazki na ścianach *.* Chce taki, ale z tymi kontynentami najlepiej z samym USA :))
    Bardzo fajny blog :)) Zajrzę tu jeszcze :D
    Trzymam kciuki i zapraszam do siebie; moja-pasja2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam zajrzeć na ta stronę ;) Napewno znajdziesz coś dla siebie ;) Zajrzę :)

      Usuń
  37. Post bardzo pomocy i fajny :) Mi podoba się druga aranżacja :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://rezydencjapannyem.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne zdjęcia ,bardzo mi sie podoba wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wygląd to zasługa ksiezycova.blogspot.com ;)

      Usuń
  39. Świetne zdjęcia, najbardziej podobają mi się te mapy świata - są mega inspirujące ;)
    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo podoba mi się każda z propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny post! :D U mnie na ścianie "jeżdżą " Crossy :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam motyw kontynentow na scianie! Niedlugo bede sie przeprowadzala wiec takie posty strasznie mi pomagaja w zbieraniu mysli jak ma wygladac moj nowy pokoj! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również bardzo przypadły mi do gustu :) Ahhahhahahah Sama tak szukałam :D

      Usuń
  43. Jestem szczęśliwa, fajny post :D
    http://naciakaglamour.blogspot.com/2016/02/dzien-peen-emocji.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za komentarz mimo, że to nie ten post :D :) Bardzo się cieszę, że jesteś szczęśliwa :)

      Usuń

Prześlij komentarz