Postanowienia noworoczne !


Jak dobrze dobrać swoje postanowienia na nowy rok ? Może jakieś wyzwanie ? Jeśli tak zapraszam do dalszego czytania !



Jak dobrze dobrać do siebie postanowienia noworoczne?

Zastanów się co byś chciała/chciał zmienić. Co Ci nie pasuje zapisz na kartce. Zrób tak zwany rachunek sumienia.

Na moim przypadku jest to tak :
  • bądź bardziej systematyczna,
  • popraw oceny,
  • czytaj więcej książek,
  • bądź wyrozumiała,
  • staraj się mniej leniuchować, wykorzystuj czas,
  • jedz zdrowo,
  • więcej się uśmiechaj.

Jak tego dokonać ? Zastanawiałam się przez długi czas więc wymyśliłam ! Oto jak mam zamiar tego dokonać bo jednak wiemy że  ciężko czasem dotrzeć do swojego ''celu'' .


  1. Gdy będziesz miała coś np. zadane zrób to najszybciej nie czekaj na ostatnią chwile,
  2. Tu nic innego jak nauka i systematyczność, jedno postanowienie wypełnia drugie więc jest łatwiej .
  3. Jeśli będę systematyczna będę miała więcej czasu więc z łatwością tego dokonam !
  4. Nie wpadaj w szal gdy coś nie pasuje na spokojnie podejdź do sprawy i staraj się zrozumieć innych, postawić  w ich sytuacji.
  5. To tylko i wyłącznie ode mnie zależy nikt inny nie może tego zmienić więc trzeba się wziąć w garść.
  6. To raczej nie duży problem ponieważ już od dłuższego czasu wraz z moja rodziną staramy się zdrowiej jeść więc trzeba tylko nadal podtrzymać to i dam radę ! 
  7. Większe wyzwanie więc postaram się dawać sobie na każdy dzień jedno wyzwanie np. uśmiechnij się dziś do 30 osób.

Czas na wyzwanie ! Coś trudnego ?  Oczywiście ze nie. Zrób kapsułę czasu. Napisz do siebie list mogą to być także postanowienia i włóż do słoika, bardzo mocno zamknij i zakop niedaleko domu. Pamiętaj że taka kapsuła musi leżeć przynajmniej rok. Powodzenia ! 






Komentarze

  1. ja na razie mam jedno postanowienie! Życzę Tobie wytrwałości :)
    ******************************************
    WESOŁYCH ŚWIĄT!!!
    MOGŁABYM LICZYĆ NA JEDEN KLIK? *KLIK*
    BYŁABYM BARDZO WDZIĘCZNA ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz :) Również wesołych świąt ! Kliknięte :)

      Usuń
  2. Dobre wskazówki,na pewno w nowym roku nie zamierzam być leniem :) Trzymaj za mnie kciuki!!
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam ! Miłego dnia ! Dziękuje za komentarz :)

      Usuń
  3. Uwielbiam takie posty tylko szkoda że nie dalas własnych zdjęć:)
    imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie mam ograniczone możliwości ale pracuję nad tym :) Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  4. Moje postanowienia niestety zawsze kończą się klapą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje niektóre udało się zrealizować. Może i twoje w przyszłym roku ? Życzę powodzenia i dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  5. fajnie, że wyjaśniłaś co i jak, ale jak dla mnie - postanowienia noworoczne to głupota. no i co z tego że zaczyna się nowy rok? jak masz jakiś cel to zacznij go spełniać od razu, a nie czekaj aż zacznie się rok 2016 ;)
    pozdrawiam i obserwuję,
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wyrażeni swojego zdania.:) Jednak moim zdanie z każdym rokiem mamy coraz więcej możliwości. Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. U mnie też jest czytaj więcej książek, choć mój blog jest głównie o książkach!
    recenzjetosboker.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście w tym roku dużo nie przeczytałam czego bardzo żałuje. Na pewno zajrzę na bloga poszukam sobie jakiś ciekawych książek. Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Moje postanowienia wyglądają tak:
    -nie jedz słodyczy!
    -jeszcze więcej pracuj!
    -daj z siebie 110%

    Haha :D

    Zapraszam do mnie
    http://mybrightcover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę wytrwałości ! Dzięki za komentarz :)

      Usuń
  8. Świetne postanowienia! Życzę ci wytrwałości! Najbardziej spodobał mi się pomysł z uśmiechem do 30 osób dziennie, Z racji tego, że jestem nieśmiała powinnam to wypróbować,.

    http://wgnadii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to świetny sposób bo już w tym roku go wypróbowałam. Życzę powodzenia :)

      Usuń
  9. Postanowienia noworoczne to świetna sprawa, uwielbiam stawiać sobie nowe wyzwania ;)

    Zapraszam do: smallerdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo więc postanowiłam je gdzieś uporządkować więc czemu nie tu ? Dzięki za komentarz i życzę Tobie powodzenia !

      Usuń
  10. U mnie w postanowieniach jest wzięcie się do nauki :D Przydałoby się bo w maju matura :D
    anullove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę wytrwałości i powodzenia na maturze ! Dzięki za komentarz :)

      Usuń
  11. Moim postanowieniem jest również zabranie się do nauki! Ciekawy post. :)
    jellysmoke00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się Twój post i estetyka bloga :) Oby tak dalej :) Weny życzę :D
    http://youcanbemydestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim głównym postanowieniem to spiąć się w nauce i zbyć lenistwo :D

    zapraszam: http://cvtepastelday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim postanowieniem także jest poprawić oceny na drugi semestr wziąć się w garść i nie leniuchować!
    Pozdrawiam + Obserwuję i liczę na to samo.
    xmajaa24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wytrwałości! Na pewno zajrzę na twojego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam postanowienie pokochać siebie. Trzymam za CB kciuki by Ci się udało. :)
    http://changeoursluck.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje jest bardzo ciekawe :)Samo akceptacja jest ważna :) Ja za Ciebie też :)

      Usuń
  17. ja tam nie mam postanowień jakoś nie mam potrzeby wewnętrznej by coś zmienić. ALe fajny post i blog
    zapraszam:
    http://nexia00.blogspot.com/2015/12/2-swieta-swieta-i-po-swietach.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Może kiedyś będziesz miała ? Jeśli tak to życzę wytrwałości ! Pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Mam jedno postanowienie i mam nadzieje, że je zrealizuję a tobie życzę powodzenia!
    Zapraszam. :)
    http://heroblvck.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł z takim listem w słoiku :D Na pewno takie postanowienia sobie spiszę - wartościowy zwyczaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam 3 postanowienia i mam nadzieję, że w tym roku wreszcie mi się uda ;). Za Ciebie również trzymam kciuki :)
    Pozdrawiam :*
    http://natiaandherlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę wytrwałości :) Dziękuję :* Także pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Mam jedno postanowienie i mam nadzieje ze je spełnie 😀 Tobie też życzę powiedzenia!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wpis ciekawy, zostanę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę Ci morz cierpliwości i wytrwałości w swoich noworocznych postanowieniach! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Poważne podejście do postanowień skutkuje ich spełnieniem. Powodzenia. Dosiego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

      Usuń
  25. Życzę powodzenia w dotrzymaniu postanowień! Tak btw to fajne postanowienia, niby nic wielkiego, ale zmienia życie :D
    ~Muff

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim najważniejszym postanowieniem jest poprawić oceny w szkole ;)
    Świetny blog!
    stvkrotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wytrwałości życzę! Dziękuję! Szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  27. A u mnie właśnie piszę się post na ten temat! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeśli tylko podasz link na pewno zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz