Sweet biscuits

Hej kochani!  Dziś zabieram was ze sobą w słodki świat słodyczy!  Mam dla was przepis na ciastka które robiłam w zeszłym tygodniu!  Lista składników nie jest długa a także czas przyrządzenia. Zacznijmy od składników!
  • 1 kg mąki pszennej,
  • 25 dag masła,
  • 25 dag margaryny,
  • 1 opakowanie proszku do pieczenia,
  • 40 dag cukru kryształu,
  • 6 żółtek,
  • 1/2 szklanki kwaśniej śmietany.



A teraz gdy już wszystko mamy, zrób ciasto:
Tłuszcz posiekać mąką, dodać resztę składników i zarobić ciasto. Ciasto rozwałkować, wykrajać foremki ciastka, posmarować trzepanym jajkiem, posypać cukrem kryształem i upiec w temperaturze 180 stopnic C


Wstaw do piekarnika i odczekaj 15-20 minut.





Ciastka są gotowe :) Smacznego!



Komentarze

  1. Wyglądają kusząco! :) Ja niedługo będę piekła rogaliki :D Zapraszam! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny przepis, może go wypróbuję :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję :) Dziękuję za komentarz ;)

      Usuń
  3. Ostatnio robiłam ciasteczka owsiane więc może i takich spróbuję ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo smaczne ! Dzięki za komentarz :)

      Usuń
  4. Ciekawe ciasteczka! Spoko przepis, mam nadzieję, że mi wyjdzie. :D
    nothinghappenswith.blogspot.com obserwuję i ty też możesz wchodząc w ten link <--- :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki ! :) Na pewno zajrzę i się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm, jadłabym. Może jutro spróbuję :*
    Świetny blog, obserwuję
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow fajny przepis!

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. O mniam, aż się głodna zrobiłam! :D
    Wyglądają pysznie :3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają przeepysznie! Z chęcią kiedyś takie zrobię :)
    dodałam do obs:)

    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. szybki i łatwy sposób :) skorzystam xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam uwielbiam takie ciasteczka! Szczegolnie podobne kojarza mi sie na swieta! szczegolnie w ksztalt choinki i ksiezyca :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam takie zrobić ale stwierdziłam że jeszcze trochę za szybko :)

      Usuń

Prześlij komentarz