October darlings

October darlings czyli ulubieńcy miesiąca. Postanowiłam wprowadzić taką serie na moim blogu. Myślę że raczej każdy wie o co chodzi ale gdyby jednak nie to tłumacze: co miesiąc będę starała się pokazywać wam rzeczy i nie tylko które bardzo dobrze sprawowały się mi w danym miesiącu i które często używałam jednak będą tu także filmy i piosenki.

W tym miesiącu z rzeczy kosmetycznych chciała bym wam polecić odżywkę do włosów z firmy AVON którą nakładam na mokre włosy. Odżywia, polepsza kondycję włosów a także ich rozczesywanie.



Pomadka z firmy FLOSK/LEK o zapachu róży idealna na naszą Polską jesień z którą nie raz nasze usta nie dają sobie rady idealnie odżywia a także nadaje im piękny zapach.




Płyn do kąpieli z firmy który przypadł mi do gustu w ostatnim miesiącu. Piękny delikatny zapach, odżywienie skóry.



Balsam. W zimnych miesiącach najważniejsze jest odpowiednie nawilżenie skóry więc ja postawiłam na mój ulubiony balsam z Garniera.



Buty które chyba najczęściej nosiłam to moje jakby glany które kupiłam w 50style :


Jednak druga para którą kupiłam w tym miesiącu ale już stała się moim ulubieńcem to buty z CCC firmy :




W jesienne wieczory lubię pić herbatę wiec fajnym rozwiązaniem jest kupienie sobie kubka który nas nie oparzy, a jednak ogrzeje nasze ręce. Ja postanowiłam kupić taki kubek w sklepie KIK: 





Moje 3 ulubione piosenki w tym miesiącu : 


Klik
Klik
Klik

Jedną z ulubionych gier które w tym miesiącu stała się tak zwana samochodówka - Horizon .





Życzę wam następnego udanego miesiąca !