Be happy!

Bądź szczęśliwy !




Dzisiejszy post jest o byciu szczęśliwym jednak każdy odbiera szczęście inaczej. Dla jednego szczęście do druga osoba, dla drugiego to rzecz materialna, a dla trzeciego to coś co robi sam, co go uzupełnia, co daje mu szczęście!

 Ja postanowiłam być bardziej szczęśliwa i założyć zeszyt pozytywnych myśli czyli pisze w nim wszystko co jest dobre i pozytywne.


Podczas biegania czy ćwiczeń wytwarzane są endorfiny odpowiedzialne za dobre samopoczucie więc coraz częściej biegam czy chodzę ma spacery ! ( nie zapomnijmy o nowej pani od wychowania-fizycznego która daje niezłego kopa) 




Ostatnio dużo ludzi motywuję mnie w Internecie gdzie spędzam sporo czasu poszukując jakiś cytatów, nowych piosenek czy jakiś zdjęć ! 




 Uwielbiam zwierzęta które mają na mnie dobry wpływ. Sama jestem właścicielką szynszyli a moja siostra psa nie zapomnijmy też o zwierzętach które ma rodzina !












 




Na koniec odsyłam was do moich ostatnio dwóch ulubionych piosenek Linki :  ------> Klik ! Klik !



Komentarze