School time !

Czas wracać powoli do szkoły co za tym idzie wczesne wstawanie, lekcje, sprawdziany, kartkówki i odpowiedzi.

Dziś przedstawiam wam mój strój na rozpoczęcie, plecak i jego zawartość oraz jak dobrze zagospodarować swój dzień!

Miłego czytania.

Strój to tradycyjnie biała bluzka i czarna spódniczka ale ja postanowiłam dodać jeszcze lekką narzutkę.






Mój plecak. Najważniejsze rzeczy które moim zdaniem powinien zawierać to zapasowy długopis, ołówek, chusteczki higieniczne oraz te mokre, gumka do włosów, brudnopis i notesik.





Piórnik zawiera: korektor, gumkę do mazania, ostrzynkę, przybory geometryczne, klej długopisy, ołówki, cyrkiel i parę kredek.


Moje zeszyty:


Po powrocie ze szkoły mój dzień to rutyna. Obiad, lekcje bla, bla, bla.... Zawsze brakowało mi czasu na mnóstwo rzeczy które chciałam robić. Postanowiłam zapisywać to co danego dnia chcę zrobić. Zobaczcie moja kartkę z na jeden z dni szkolnych.


 Dziękuję

Komentarze