Change your holidays


Wakacje już się zaczęły. Niektórzy z was w już pewnie gdzieś wyjechali tak jak i ja. Tegoroczne wakacje spędzam z rodziną. Obecnie znajduje się w Niemczech z rodzicami.



Czy wy też tak macie, planujecie wakacje a potem połowa z tych pomysłów albo znika albo staje się mniej ważna?


Nie chcę by moje wakacje wyglądały tak jak co roku. Wiec postanowiłam to zmienić. Czytam książki, jeżdżę na basen, oglądam filmy, spaceruje i jestem mniej aktywna na stronach Internetowych.




Jak zmieniasz swoje wakacje ? Może właśnie teraz postanowiłeś? Jeśli tak ty to zapraszam Cie do dalszego czytania.

Przygotowałam dla was kilka porad jak być bardziej aktywnym w te wakacje. Zaczynamy :
  • Zacznij biegać. Czy wiesz że bieganie poprawia samopoczucie? 
  • Prowadź dziennik lub zeszyt. Zapisuj tam gdzie byłeś i co widziałeś, jak się czułeś w takiej sytuacji.
  • Spotkaj się z przyjaciółmi. Gdzie? Morze, jezioro, boisko, plac zabaw, wasze ulubione miejsce.
  • Jedź na obóz.
  • Czy wiedziałeś że wiele miast organizuje imprezy na świeżym powietrzu. Może się wybierzesz?
  • Zapisz się na letni kurs np. grania na gitarze.
Jest wiele rzeczy które możesz robić w te wakacje nie tylko te które są wymienione są u góry. Wystarczą tylko chęci. Mam nadzieje że mój post zainspirował Cię i zrobisz coś innego/nowego.






Komentarze