Jesienna miłość - książka


Ostatnimi czasy zaczęłam więcej czytać. Jedną z takich książek jaką przeczytałam była pt: "Jesienna miłość''. Książka warta dłuższej uwagi.Widzieliście może film ''Szkoła uczuć'' ? Jeśli tak to już znacie idealnie treść książki jednak jeśli nie to zapraszam do dalszego czytania.


Książka zaczyna się w małym miasteczku. Pewien chłopak opisuje wszystko co robi i co czuje. Zbliża się szkolny bal on nie ma z kim iść, a jedyną osobą jaka mu przychodzi do głowy jest córka pastora. Po wielu przemyśleniach stwierdza iż ją zaprosi, jednak ona ostrzega go by się w niej nie zakochał. Jednak po pewnym czasie jego uczucie zmienia się i powoli zaczyna wiej widzieć więcej niż tyko koleżankę która wszędzie nosi ze sobą Biblię. Zakończenie nie jest jak we wszystkich cudownie kończących się książkach czy filmach. Jednak wam go nie zdradzę. Byście mogli sami je poznać.


Zapraszam was serdecznie do przeczytania tej niezbyt grubej ale i ciekawej książki. 


Polecicie mi jakieś swoje ulubione książki? 

Komentarze

  1. oo oglądałam "szkołę uczuć", a słyszałam też od kilku osób, że ta książka fajna :)
    tu masz narazie kilka moich ulubionych :) -> http://triviaaboutme.blogspot.com/search/label/KSI%C4%84%C5%BBKI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zajrzę ! Książka jest lepsza :)

      Usuń
  2. Cudownie przedstawione, bardzo zaciekawiłaś mnie tą książką. Jeszcze niedawno czytałam bardzo, bardzo dużo, niestety coraz więcej obowiązków i już nie wyrabiałam :(
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w weekendy ? Czytanie to naprawdę coś dobrego :)

      Usuń
  3. Nie słyszałam o tej książce, ale wydaje się być ciekawa ;)) Chętnie po nią sięgnę w wolnej chwili :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ! Mam nadzieję że podzielisz się swoją opinią :)

      Usuń

Prześlij komentarz