Zmień swoje życie!

Moje życie jest poukładane bo nie lubię mieć w nim zamętu. Rano wstaję o 6, ogarniam się do szkoły. Wychodzę o 7:15 . Do domu wracam o 15:10 jem obiad i oglądam telewizję. Odrabiam lekcję, siadam do laptopa i ponownie włączam telewizję. O godzinie 20 zaczynam szykować się do szkoły i o 21:30 kładę się spać. To życie jakoś ciekawe nie jest.Czy można to zmienić ? Owszem. Jak to zrobić ? Przygotowałam trochę przykładów. Mam nadzieję że się przydadzą osobiście sama niektóre zaczęłam robić.


  1. Rob coś dla swojego zdrowia. Może rolki? Polecam również rower, bieganie, może jazda konna ? 
  2. Zapisz się na zajęcia pozalekcyjne. Ja należę do Harcerstwa.
  3. Przeczytaj książkę. Polecam wam "Cyrk nocy"
  4. Jakiś film ? "Love, Rosie", "Spijt!", "Zostań jeśli kochasz", "Miasto aniołów" Osobiście polecam wam wszystkie. 
  5. Może coś ugotujesz ? Może to być najmniejsza rzecz np. omlet czy jajecznica.
  6. Załóż bloga. Jest to bardzo miła forma spędzania czasu. Pokazujesz tu swoją kreatywność.
  7. Posłuchaj trochę innej muzyki niż zawszę. Zamiast np. POP-u włącz Rap ?
  8. Serdecznie polecam wam książkę "Zniszcz ten dziennik" Która uczy kreatywności. Codziennie możesz robić inne wyzwanie. 
  9. Możesz przygotować sobie ubrania na cały tydzień. Więcej możesz się zastanowić i masz więcej czasu rano.
  10. Spotkaj się z przyjaciółmi, a jeśli nie możesz to przecież jest Skype.
Oto 10 przykładów by do swojego życia wprowadzić trochę czegoś innego.
Myślę że wam trochę pomogłam. O to linki do filmów które są darmowe i bez limitu. Zapraszam :)

Spijt! - Klik !
Love, Rosie - Klik!
Zostań jeśli kochasz - Klik!
Miasto aniołów - Klik!

(Zdjęcia- google grafika)

Komentarze

  1. Od najmłodszych lat miałem poukładane życie i wiesz jak to się skończyło? Wystarczyła jedna mała zmiania planów i pojawiał się totalny chaos :P
    Do tych 10 dodałbym 11 przykład - spontaniczność.
    http://narwany.blogspot.com/
    Zapraszam do komentowania tego co uznasz za ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram ! Tego chyba u mnie zabrakło :)

      Usuń
  2. Zmiany są dobre i zazwyczaj pomagają człowiekowi wyjść z zapętlenia się w codziennej, szarej monotonii. Popieram komentarz powyżej, spontaniczność jest kluczem do ciekawego, tętniącego życia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze warto jakoś urozmaicać swoje życie :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz