Harcerstwo !


Postrzegasz harcerstwo jako zabawę czy bierzesz je bardziej serio? Ostatnio natrafiłam na takie pytanie w Internecie. Ja uważam to jako zabawę. Dzięki temu poznałam wiele osób, dziele się tym z przyjaciółmi, co czas mamy wyjazdy na festiwale, organizujemy nocowania i co piątek organizujemy zbiórkę. Obowiązkiem harcerza jest mundur tak, jak w każdym innym zastępie. Różnią nas tylko pagony i chusty. Każdy z nas jest sobie równy. Pomagamy sobie, uczymy się tego w przeróżnych zabawach. Od pląsów po zabawy zespołowe. Przygotowałam dla was zdjęcia w moim mundurze jednak nie posiadam jeszcze spódnicy za co Was bardzo przepraszam.

Ucząc się różnych piosenek wyjeżdżamy na festiwale, w ostatnim festiwalu na jakim miałam przyjemność uczestniczyć zajęliśmy 3 miejsce. Teraz wybieramy się 30 maja do Chełmży. Mam nadzieję że trzymacie za nas kciuki.


Zapytacie dla czego zapisałam się do ZHP? Chodziło tu głównie o ciekawe spędzanie czasu po lekcjach. Byłam zaskoczona jak miło mnie tam przyjęli. Nowi ludzie, głównie starsi o parę lat, a jakże sympatyczni!


Zachęcam Was do zapisania się do zastępu harcerzy.
Zalety:
  1. Miło spędzony czas, 
  2. Wyjazdy na festiwale, rajdy, obozy,
  3. Poznanie wielu ludzi,
  4. Oderwanie się od domu,
  5. Nauka wytrwałości i pracy w grupie, 
  6. Dzielenie hobby z przyjaciółmi.


Zdjęcia : http://ksiezycova.blogspot.com/


Komentarze

  1. szkoda, że ja nie jestem..
    ładne zdjęcia :)
    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinnam zacząć pobierać opłatę za udostępnianie w sieci moich zdjęć bez mojej zgody :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihih :) Bardzo dziękuje za zdjęcia :)

      Usuń
  3. Ciekawy post! Kiedyś chciałam być harcerką, ale mi przeszło! :D
    Zapraszam do mnie.
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Może jednak się skusisz ? :)

      Usuń
  4. Mnie niestety nie trafiła się fajna drużyna i dlatego zrezygnowałam, ale może jeszcze kiedyś wrócę do ZHP ;)
    niecoidentycznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz