Spring !

Wiosna już do nas zawitała a to oznacza lepszy humor i lżejsze poranki wczesną porą. Osobiście wiosna jest moją ulubioną porą roku. Zaczynam normalnie funkcjonować. Zmieniam i uatrakcyjniam mojego bloga z wielką pomocą blogerki http://ksiezycova.blogspot.com/. Polecam gorąco wam jej bloga.
 
Wracając do tematu, robi się ciepło (wreszcie)! Jakiś czas temu byłam pod filarami mostu umożliwiającego przejazd przez Wisłę na trasie Chełmno-Świecie. Choć brzmi to zabawnie jego dolna część jest o wiele bardziej interesująca niż góra. Zaciekawiona niektórymi graffiti znajdującymi się na jego betonowych ścianach wspierających całą konstrukcję wraz z napisami które odnoszą się do życia codziennego stwierdzam, że jest to wyrażanie się innych osób, a nie wandalizm.

Ostatnio chodzi mi po głowie myśl... Zacznij coś robić ze swoją kondycją. Otóż zaczęłam robić brzuszki! Chcę ruszyć na rolki i zacząć biegać. Choć mój sport nie jest wprawdzie najznakomitszy to i tak uważam że jest to bardzo dobry pomysł.
Pozdrawiam was!

Komentarze

  1. Grafitti może być sztuką, tylko trzeba ją umieć przedstawić w ciekawy sposób, bez zbędnego wandalizmu ;)
    http://narwany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie takie kreatywne graffiti jest ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz