Cześć, jestem Patrycja.

Cześć, jestem Patrycja mam 14 lat.

Jest to mój pierwszy post na blogu. W nim chciałbym opowiedzieć wam trochę o sobie.

Jestem Polką, mieszkam w małej wsi w powiecie chełmińskim w  kujawsko-pomorski. Chodzę do gimnazjum, gdzie uczę się trzech języków takich jak polski, angielski, rosyjski. Prowadziłam już kiedyś blogi ale nie trwało to niezbyt długo, często poddawałam się i nic nie  pisałam przez kilka miesięcy.
 Nie mieszkam z rodzicami bo są oni w Niemczech gdzie pracują, co jakiś czas ich odwiedzam. Uwielbiam marzyć, jeździć na rolkach, uczę się jazdy na deskorolce. Interesuję się muzyką Czytam książki i należę do ZHP czyli Związku Harcerstwa Polskiego. Uwielbiam zwierzęta i biegać. Jestem typem domatora oraz uwielbiam oglądać zdjęcia i słuchać o innych krajach. Jestem ciekawa świata. P Od najmłodszych lat lubiłam czytać wszelakie listy które dostawali rodzice. Zachęcam Cię do oczekiwania na następny post. Cześć.

Komentarze